joi, 29 decembrie 2011

Little Haul + NOTD: New Year in Turquoise


Cadoul pentru ziua mea este unul “grasut” (abia astept sa-l primesc vineri :D), insa tot nu m-am putut abtine sa nu-mi cumpar cateva chestiute. Am intrat in Budnikowsky (un fel de DM) cu gandul sa-mi iau o penseta noua, deoarece pe cea veche am reusit sa o pierd, desi era mai “batrana” decat mine. As usual, nu m-am putut limita la un singur item si, in timp ce dadeam ture prin magazin, iar hubby se tara in spatele meu plictisit de moarte, am pus ochii pe o pila pentru unghii, o perie pentru fata si o oja minunata de la Essence. Iata produsele:






  1. Despre penseta nu am ce sa va spun momentan, inca nu am folosit-o, dar sper sa fie la fel de buna ca cea veche.
       2. Pila pentru unghii are patru fete: file, remove ridges, buff si polish and shine. Predecesoarea ei a fost cumparata de la ELF si si-a duhul dupa aproximativ sase luni de folosire intensa. Aceasta este cumparata de la Essence si a costat 1.45 euro.






     3. Peria pentru fata am cumparat-o mai mult din curiozitate si am s-o folosesc la “scrabuit” tenul. Perii sunt moi (sintetici, obvious) si are un capacel igienic pentru a o acoperi dupa folosire. Am dat pe ea 2.95 euro.






     4. And the last item on my list: oja de la Essence. Din clipa in care am vazut-o am stiut ca trebuie sa o am. Culoarea este absolut superba - este nr. 38, un turquoise viu, oja are particule sclipicioase si luceste de parca i-am aplicat doua straturi de top coat. Si foarte important, se usuca in maxim 15 minute. Este oja perfecta pentru Revelion si deja am in minte un machiaj “asortat” pentru noaptea dintre ani. Minusul este ca sticluta are doar 5 ml si, tinand cont ca trebuie aplicata in trei straturi pentru a obtine culoarea dorita, cred ca se va termina destul de repede. Insa la ce pret are – 1.25 euro – merita din plin. Va las sa va delectati cu pozele.












 
Asa arata oja intr-un singur strat






Si asa arata in trei straturi




Imi cer scuze pentru cum e aplicata oja, m-am grabit :D



Sper ca am fost cat de cat o sursa de inspiratie pentru cum sa va faceti manichiura in noaptea dintre ani. Voi la ce culoare v-ati gandit?

                               
                                  Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...