vineri, 30 decembrie 2011

My favorite birthday present: SEPHORA COLLECTION Makeup Studio Blockbuster

     De ziua mea am primit multe cadouri, insa dintre toate, cel mai asteptat, dorit, visat si cum mai vreti voi a fost trusa de makeup de la Sephora. De vreo doua luni tot salivam la ea si ma rugam la toate entitatile posibile si imposibile sa o primesc cado'.Wish granted :D.




     Obvious, al meu consort nu a putut sa tina secretul si mi-a spus la doua zile dupa ce a comandat-o. Adicatelea cu vreo 14 zile inainte sa ajunga la mine. Iar daca vrei sa ma omori incet-incetisor si sa fierb in suc propriu, imi spui cu 'jde zile si luni inainte ca mi-ai luat ceva de ziua mea. Si daca ai facut asta, iti fac creierii taitei pana imi spui ce mi-ai luat sau imi dai pe loc cadoul :))).
     Revenim. Timpul a trecut, am primit avizul si timp de 7 zile m-am tot chinuit sa ajung la vama sa o ridic (a venit taman din SUA). Finally, azi m-am trezit cu noaptea-n cap, literally, si la ora 9 eram mot la vama, de mana cu hubby, sa-mi ridic pachetul. Dupa ce hubby a platit o taxa separata pentru intrarea pachetului pe teritoriul UE / Germania, nenea de la vama s-a gandit el ca ar fi frumos sa-mi deschida pachetul, pe motiv ca "sa ne asiguram ca e in el ce scrie pe factura / aviz". Si uite-asa incepe hubby sa rupa cutia, sa scoata trusa impachetata frumos intr-o hartie rosie cu dungie albe si cu fundita rosie si sa o rupa fara mila. Norocul meu ca stateam pe un scaun, ca altfel... Pai mi-au luat toata bucuria de a desface pachetul, de a rupe eu hartia de a... OF, doar femeile pot intelege sentimentul :(.
     Anyway, am ajuns intr-un final acasa si am desfacut imediat pachetul sa vad ce si cum si in ce fel. Nu pot sa va spun decat ca este o minunatie de trusa: contine 96 de farduri, 84 de rujuri / glossuri, sase eyelinere crema, un bronzer, trei blushuri, doua creioane de ochi si un rimel. Plus o oglinda destul de mare, aplicator pentru eyeliner, cateva pentru fard si o mini pensula pentru blush. Ah, inca ceva: aparatul foto reda culorile in proportie de 90%, in realitate sunt mai "vii".

Asa arata ambalajul rupt :(







    
     Fardurile sunt foarte pigmentate, sunt atat mate, cat si sidefate si metalice, iar paleta de culori este destul de variata.

Cu blitz

Fara blitz

     Rujurile... Ei bine, toate culorile pentru toate gusturile, mate, sidefate, sclipicioase si, cel mai important, sunt pigmentate. Abia astept sa le testez :D.
Cu blitz

Fara blitz


    Bronzerul este mat, iar blushurile sunt foarte usor sidefate. De fapt, unul dintre blushuri cred ca o sa-l folosesc pe post de bronzer, mi se pare mai bun pentru contur.

Fara blitz

Eyelinerele gel imi plac la nebunie. In special cel turcoaz. Inca nu stiu cat de bine se aplica, cum se vad pe piele, n-am apucat sa testez chiar nimic.

Fara blitz

Astazi o sa iau la testat trusa si o sa incerc un machiaj de Revelion, daca iese cum trebuie poate il si postez diseara pe blog.

Pretul trusei este de 49.50 $, iar pe site-ul francez Sephora se vindea cu 40 de euro. Din pacate insa, nu mai au trusa mea, insa au una foarte asemanatoare, Palette de Maquillage Sac, la acelasi pret.Contine 98 de farduri, 70 de rujuri, 6 eyelinere crema, trei creioane de ochi, doua creioane de buze, trei blushuri, un rimel, oglinda si trei aplicatoare de frad. Daca sunteti interesate sa o cumparati pe aceasta, trebuie sa stiti mai intai ca transportul in Romania este destul de piperat: 36 de euro, iar comanda ajunge in 6-9 zile.

P.S.: Saptamana viitoare o sa prezint swatch-uri si un review al trusei.

                                         Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...