vineri, 16 decembrie 2011

Tag 50 de intrebari


Buna, fetelor. Pentru ca sunt noua in blogosfera si vreau sa ma cunoasteti cat mai bine, m-am gandit sa accept un tag al dragei noastre Lady Dyvine, ce contine nici mai mult, nici mai putin de 50 de intrebari. Fara alte palavrageli, va las sa va delectati cu raspunsurile mele. Daca aveti si alte intrebari, de orice natura, le astept pe adresele de mail mentionate la profilul meu.

01-   Crezi ca esti frumoasa?
Eu nu, hubby da. Dar cred ca sunt atragatoare.
02- Crezi ca esti simpatica?
Da
03- Crezi ca esti inteligenta?
Cat sa nu dau in gropi :)) . Kiddin’. Imi place sa cred ca sunt destul de…
04- Cum te descurci cu persoanele de sex opus?
Destul de bine. Imi fac repede prieteni.
05- Ce zodie esti?
Capricorn.
06- Soare sau ploaie?
Iubesc soarele, insa nu ma deranjeaza nici ploaia, atata timp cat nu dureaza zile in sir.
07- Anotimpul preferat?
Toate imi plac.
08- Ciocolata neagra sau alba?
Definitely BLACK.
09- Ti-e mai usor sa razi sau sa plangi?
Sa rad.
10- Spune o fraza dintr-un film.
“Oh, come on, ladies. God wouldn't have given you maracas if He didn't want you to shake 'em”.  – Dirty Dancing. Love that phrase :D
11- Ce faci?
Sunt fericita J
12- Ai grija la modul in care te imbraci?
Yeap.
13- De cate ori te speli pe dinti pe zi?
Doua ori.
14- Te superi usor?
Mda, dar imi trece mult mai repede.
15- Ai vreun viciu?
Da. Mai multe, iar printre ele se numara ciocolata. Eu o consider viciu J)
16- Un comportament care te deranjeaza?
Prefacatoria.
17- Esti superstitioasa?
Neah.
18- La care persoana nu ai renunta niciodata?
Sunt mai multe. Tata, hubby si cateva prietene.
19- Ai fost indragostita vreodata?
Normal.
20- Crezi in iubire?
Cu toata puterea mea.
21- De ce a esuat ultima relatie serioasa?
Era mai imatur ca un copil de doi ani.
22- Ai avut inima franta?
Da
23- Ai frant inima cuiva?
Da
24- Te-ai indragostit de cel mai bun prieten?
Nu
25- Ai iubit pe cineva fara sa i-o spui?
Da
26- Ti-e frica sa te implici serios intr-o relatie?
In niciun caz.
27- Ai avut mai mult de 5 relatii serioase in viata ta?
Nu.
28- Iti lipseste cineva acum?
Da. Mami :|
29- Esti fericita?
Foarte.
30- Mananci ceva?
Acum? Nu
31- Iti place de cineva??
Imi plac multe persoane.
32- Cea mai frumoasa zi din viata ta?
Inca nu a venit. Stai sa ma marit si sa fac un copil si-ti spun atunci.
33- Cea mai urata zi din viata ta?
Cand am pierdut-o pe mami.
34- Anul cel mai bun?
Pana acum, acesta. Dar sper ca urmatorul sa fie si mai si.
35- Ai sarbatorit deja ziua de nastere?
Nu, dar mai sunt cateva zile pana atunci.
36- Ai tinut diete?
Tin si acum K
37- Ai avut nopti albe?
Mai multe decat pot numara.
38- Ai mers cu cortul?
Cu ai mei, cand eram mica.
39- Te-ai supus conditiilor altora / ai facut compromisuri?
Din pacate, da.
40- Ai imbratisat pe cineva?
Azi, da. Dar eram mai mult adormita J)
41- Ai facut ceva de care sa iti para rau?
Da.
42- Ai suferit pentru o alta persoana?
Da.
43- Ai calatorit peste hotare?
Da. Si am si ramas peste hotare :D
44- Ultima persoana pe care ai imbratisat-o?
Hubby.
45- Ultima persoana pe care ai telefonat-o?
Tata.
46- Ultima persoana la care ai tipat?
Hubby, saracul J)
47- Cuvantul tau preferat?
Cuvant preferat? Nu stiu… “Te iubesc”, cred. O spun destul de des.
48- Exista viata dupa moarte?
Nu cred in asa ceva.
49- Ce parte din corp preferi?
La mine? Boobies :D
50- Pentru ce ai lupta pana la moarte?
Cei dragi. Clar.


Dau si eu tag-ul mai departe tuturor fetelor care intra pe blogul meu. Have fun, girls. Iar la final, o poza funny cu mine, realizata intr-un parc de distractii. 



Va pup si fiti frumoase.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...