sâmbătă, 17 decembrie 2011

Tratament intensiv impotriva caderii parului


Hello, my beautiful ladies. Sunt extrem de bucuroasa sa vad ca va plac “retetele” mele si ca deja am primit din partea voastra patru cereri. Iar astazi o voi onora pe prima dintre ele. Este vorba de un tratament extrem de eficient impotriva caderii parului, care ajuta la intarirea radacinii si regenerarea firului de par. Inainte de a trece la treaba, trebuie sa mentionez ca aceasta masca se aplica pe parul ud, dupa ce l-ati spalat asa cum o faceti de obicei. NU APLICATI BALSAM PE PAR INAINTEA TRATAMENTULUI.


                                        Ce va trebuie?
Reteta este foarte simpla: ulei de ricin, galbenus de ou, miere de albine, usturoi si putin sampon. Eu am parul lung pana aproape de jumatatea spatelui, astfel ca am folosit urmatoarele cantitati: trei galbenusuri de ou, trei linguri de ulei de ricin, trei linguri de miere de albine, trei linguri de usturoi pisat si doua linguri de sampon. Stiu, o sa va ganditi ca o sa va puta parul groaznic de la usturoi, insa samponul “anuleaza” duhoarea usturoiului. In plus, am pus sampon pentru ca tratamentul sa fie mai usor de intins pe par.





                                        Cum procedati?
Amestecati primele trei ingrediente enumerate mai sus intr-un castron, apoi stoarceti usturoiul pentru a obtine cat mai multa zeama, pe care o amestecati cu celelate ingrediente. Eu m-am chinuit sa-l storc cu mana, insa puteti sa folositi si o sita mica pentru ceai. La final, adaugati samponul. 



Cantitatea de ingrediente trebuie adaptata lungimii parului vostru. Dupa ce v-ati spalat parul, pieptanati-l cu degetele, nu folositi o perie sau un pieptan. Intindeti tratamentul pe par, atat la radacina cat si pe lungime, apoi acoperiti-l cu o punga si peste,           
infasurati un prosop cald. Acesta din urma ca incalzi tratamentul si va ajuta ingredientele sa patrunda cat mai mult in radacina si in structura firului de par. Stiu, o sa puta, dar credeti-ma ca merita. De asemenea, o sa simtiti o usoara usturime la nivelul pielii

 capului, este doar usturoiul care-si face efectul. Dupa 30 de minute, clatiti bine parul, va samponati si clatiti din nou, extrem de bine. Optional, puteti aplica un balsam cu un parfum puternic. Insa va spun ca nici acesta nu va anihila complet

 mirosul, de aceea va recomand ca in ziua in care va faceti acest tratament sa nu aveti in plan nicio iesire din casa. 






                                                 Rezultate:
Am folosit aceasta masca-tratament acum cativa ani, saptamanal, si va spun sincer ca dupa aproximativ doua saptamani deja incepusera sa-mi creasca firisoare noi de par. In plus, parul este mult mai stralucitor si arata mai sanatos. Nu spun nimic despre firele despicate din simplul motiv ca ele pot fi “reparate” doar de foarfeca. Cine va spune ca exista tratament pentru tratarea firelor despicate… Ei bine, nu prea stie ce zice. 



 Am pus poze doar ca sa vedeti cam cat volum si stralucire ofera parului. Nu am folosit blitul, iar pozele nu sunt photoshopate. Firele micute de par nu am cum sa le surprind, oricat de mult "macro" as folosi. 















Astept sa-mi spuneti daca si in cazul vostru a functionat acest tratament si nu ezitati sa-mi trimiteti cererile voastre.

                   Va pup si fiti frumoase.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...