miercuri, 4 ianuarie 2012

LOTD - Brazilian Getaway


     Asta cred ca este prima iarna cand nu am avut zapada deloc. Doar doua-trei ninsori, in urma carora nu s-a depus nimic, iar in rest doar ploaie, ploaie, multa ploaie. Ah, si cer innorat, mohorat… Am spus-o si o repet, ador iarna, dar nu asa, ci cu multa zapada. Adica ori e iarna cu adevarat, ori nu e deloc. Astazi, spre exemplu, am avut soare timp de jumatate de ora dimineata, iar acum ploua torential si este foarte intunecat. Ce anotimp mai e si asta? :((
     Probabil ca din aceasta cauza mi-a zburat ieri mintea, in timp ce ma machiam, la mare, plaja, soare, caldura, cocktailuri… Si uite asa m-am trezit ca m-am fardat folosind verde si galben, culorile drapelului brazilian. Pentru ca imi doresc sa zac pe o plaja din Rio, topita de soare. De aceea m-am gandit sa numesc look-ul “Brazilian getaway”. N-am avut in minte niciun machiaj special atunci cand am luat trusa, dar subconstientul meu a fost pus la lucru si a iesit ce vedeti mai jos. Eu sunt multumita de rezultat (desi mai am de lucru la linia tusului), iar machiajul l-am facut destul de rapid. Din punctul meu de vedere, este un look purtabil atat ziua, cat si seara, insa depinde foarte mult de gusturi. De cat de indraznete sunteti si voi.
     Astazi o sa postez si lista cu produse folosite, poate va ajuta sau va inspira. Va spun de pe acum ca nu am produse scumpe, caci sunt de parere ca nu conteaza ce folosesti, conteaza sa stii cum le folosesti. Sper sa va placa :).


















 
Produse folosite:

Pentru fata:
Perfect primer Yves Rocher – 02 Abricote
Fond de ten Margaret Astor Skin Match – 302 Deep Beige
Trusa no name 15 concealere – pentru contouring si iluminat
Radiance corrector pen Yves Rocher – 104
Pudra de fata Margaret Astor Anti Shine Mattitude – 005
Pudra duo bronzer and shimmer Yves Rocher – 02 Hale Mat, pentru countouring
Pudra duo Yves Rocher – pentru iluminat

Pentru ochi:
Primer Elf
Avon Arabian Glow – Sunny
Trusa Sephora blockbuster Make-up Studio
Creion de ochi Flormar – Ultra Green eyeliner
Tus de ochi Yves Rocher rezistent 12 ore
Rimel L'Oreal Lash Architecte

Pentru buze:
Creion de buze Essence – 01 Soft rose
Trusa Sephora blockbuster Make-up Studio


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...