joi, 12 ianuarie 2012

LOTD: Cotton Candy


     Initial am vrut sa dau vina pe astenia de primavara, dar mi-am adus aminte ca suntem abia in ianuarie. Sincer, n-am idee care e cauza, insa am o stare tare aiurea. Nu am chef de nimic, mi-e lene sa si postez pe blog (desi am vreo cinci posturi deja facute) si ma simt extrem de obosita fizic si psihic. Mneah, astept sa vina primavara sa-mi treaca. Stiti voi, pasarele, fluturasi, pomi infloriti. Plimbari prin parc si mancat vata pe bat. Vata pe bat roz… Ca machiajul de astazi. Tocmai de aceea i-am spus Cotton Candy.
     Iar pentru ca in ultima vreme am folosit numai truse de machiaj, de data aceasta m-am oprit la doua quad-uri Flormar (singurele pe care le detin, momentan). Un look bun de purtat ziua, feminin, dulce si extrem de usor de facut. Nu am folosit tus sau creion de ochi, am pastrat totul as simple as possible.
Enjoy :)
















Produse folosite:

Pentru fata:
BB Cream Garnier – 03 medium ca primer
Fond de ten Margaret Astor Skin Match – 302 Deep Beige
Trusa no name cu 15 conceleare – pentru contouring si iluminat
NYX Concelear in a jar – 04 Beige
Pudra de fata Margaret Astor Anti Shine Mattitude – 005
Pudra duo Yves Rocher – pentru countouring
Catrice Defining Duo Blush – 030 Pink Grapefruit Shade

Pentru ochi:
NYX Eyeshadow Base - white
Trusa 120 de culori
Quad Flormar 402
Quad Flormar 406
Mascara L’Oreal Lash Architect

Pentru buze:
Creion de buze Essence – 01 Soft rose
Ruj Avon – Frozen rose

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...