joi, 26 ianuarie 2012

LOTN: Dramatic cut crease


     Machiajul cut crease mi-a placut intotdeauna, iti ofera acel “ceva” pentru a iesi din anonimat. Dar, desi m-a fascinat, mi s-a parut mereu greu de realizat si am tot amanat momentul, asteptand sa capat niste experienta. Dar cum experienta nu se vinde la kilogram, ci se obtine exersand, azi mi-am luat inima in dinti si am incercat primul machiaj de acest tip.
     Va spun sincer ca n-am stiu ce o sa iasa, n-am stiu ce culori sa folosesc, pur si simplu m-am lasat dusa de val. In mod clar, acest machiaj m-a facut cu mult din sfera mea de confort, fiind un look dramatic, insa imi place sa exprimentez :). Recunosc sincer ca nu este pe departe perfect, stiu clar ce greseli am facut si voi incerca sa le "repar". Am dorit, totusi, sa impartasesc acest machiaj cu voi pentru a va motiva sa incercati orice in materie de makeup, nu va lasati descurajate daca nu va iese din prima. Sper sa "avansez" mult in acest domeniu si mi-as dori sa-mi urmariti evolutia de-a lungul timpului.
P.S.: Mi-a fost greu sa aleg din 50 de poze :)). Am vrut sa destule poze cat sa va puteti face o parere si sa mi-o spuneti, insa nici prea multe, ca sa nu va plictisesc. 


























                                   Produse folosite:

Pentru fata:
Perfect primer Yves Rocher – 02 Abricote
Fond de ten Helena Rubinstein Color Clone – 24 caramel
Trusa no name cu 15 conceleare – pentru contouring si iluminat
Radiance corrector pen Yves Rocher – 104
Pudra de fata Margaret Astor Anti Shine Mattitude – 005
Pudra duo bronzer and shimmer Yves Rocher – 02 Hale Mat, pentru countouring
Pudra Highlighter Powder - 01 light, pentru iluminat

Pentru ochi:
Primer Elf
NYX Eyeshadow Base - white
Paleta 120 de culori
Khol Kajal Eyeliner Manhattan – 11 a alb
Eyestudio Lasting Drama Gel Liner Maybelline
Maybelline Vibrating Mascara

Pentru buze:
Creion de buze Essence – 01 Soft rose
Ruj din trusa Sephora



                 Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...