vineri, 13 ianuarie 2012

Remediu impotriva matretii


     Saptamana trecuta, cand am postat tratamentul pentru par gras, Elena Oprina m-a intrebat daca am vreun remediu impotriva matretii. Sunt convinsa ca poate multe dintre voi sunteti interesate de un astfel de tratament home made, asa ca l-am postat cat am putut de repede.
     Mentionez ca nu l-am incercat pe mine, ci pe sotul meu. Nu s-a lasat el convins prea usor, insa dupa ce a vazut ca a incercat diverse sampoane si solutii din comert fara rezultat, m-a lasat sa “ii pun pe cap chestia fiertura aia” :)).
     Nu pot sa va spun exact dupa cat timp se vad primele rezultate, din simplul motiv ca fiecare dintre noi reactioneaza diferit. Sotului meu i-a disparut matreata cam dupa trei saptamani, insa a folosit remediul timp de trei luni, pentru a fi sigur ca nu reapare. Si a functionat perfect. Din pacate, nu am poze sa va arat inainte si dupa, pentru ca l-am “tratat” pe hubby cu vreo cateva luni inainte sa ma gandesc ca o sa am un blog.
 
                                       Ce va trebuie?
     Este nevoie doar de apa si cimbru uscat. Daca nu gasiti, cumparati cimbru proaspat si lasati-l sa se usuce complet. Eu asa am facut.
     Cantitatile: 500 grame de apa (circa doua cani) si sapte linguri de cimbru uscat


                                      Cum procedati?
     Fierbeti apa si cimbrul timp de 10-15 minute, apoi strecurati solutia si o lasati sa se raceasca. Jumatate din solutie se aplica pe parul spalat, dar umed, se maseaza pielea capului si nu se mai clateste. Cantitatea ramasa se pastreaza pentru o alta aplicare. Tratamentul trebuie folosit de doua ori pe saptamana, nici mai mult, nici mai putin, pentru o perioada de circa trei luni (voi decideti, in functie de rezultate).

                                              
                                        Rezultate:
Dupa cum am spus si mai sus, variaza de la persoana la persoana timpul in care apar primele rezultate. Nu va asteptati la miracole dupa o saptamana, insa nici nu va dura o vesnicie sa vedeti primele rezultate.
.
Sper sa functioneze si in cazul vostru si, ca de obicei, astept sa-mi lasati parerile voastre in sectiunea de comentarii sau pe FB.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...