marți, 24 ianuarie 2012

Review: Essence Magnetics sau pe ce sa arunci banii, daca nu ai ce face cu ei


     Acum vreo saptamana, in timp ce-mi faceam “rondul” obisnuit pe la raioanele de make-up, mi-au atras atentia oja magnetica de la Essence, plus dispozitivul aferent. Fericita nevoie mare ca o sa am pe unghii un model interesant, fara prea multa bataie de cap, am inhatat vreo trei oje (din cele cinci culori disponibile) si magnetul, le-am platit si m-am dus acasa nerabdatoare sa le incerc. Ca de obicei, au trecut vreo cinci zile pana am reusit sa le probez. 




     Una dintre cititoare m-a rugat sa le fac review, dar oricum era planificat. Va anunt ca postarea aceasta are muuuulte poze, pentru a va arata cam cat de buna (sau nu) este minunata oja magnetica.

                                              Ce spun ei:
     Lacul se aplica in strat generos, se tine magnetul deasupra unghiei 20 de secunde, fara a atinge oja si dupa ce expira timpul, ar trebui sa obtii un astfel de model.



                                             Ce spun eu:
     Oja este extrem de subtire, ca atare, daca vrei sa aplici un strat “generos”, cum zic ei, ar trebui sa dai de vreo 2-3 ori, oja fiind tot timpul “umeda”. Lucru imposibil, tinand cont ca se usuca foarte repede. Am tinut magnetul, destul de mic de altfel, nu 20 de secunde, ci un minut, iar rezultatul lasa mult de dorit.
     In cazul primei oje, nu se observa nicio diferenta. E ca si cum nici n-as fi tinut magnetul deasupra. “Bun”, zic, “poate o fi oja de vina. Trec la urmatoarea”. Cea de-a doua parca a avut ceva-ceva rezultate, insa nu este nici pe departe modelul de pe cutiuta. Iar in cazul celei de-a treia oje, diferenta este minora.
     Am incercat ojele in toate modurile posibile: si cu baza, si fara baza, si intr-un strat, si in doua, si in trei. Am probat si cu magnetul in “degetar”, si scos din el. Am stat si 20 de secunde, si un minut si jumatate. Nu se intampla nimic spectaculos.
     Am cautat tutoriale pe Youtube, cu gandul ca poate nu stiu eu cum sa procedez si le-am gasit pe acesta, acesta si acesta. Prima tipa a folosit un magnet cumparat in 2010, complet diferit ca forma si marime, dintr-o alta colectie, iar ea a avut rezultatele dorite. Urmatoarele doua fete au folosit exact acelasi magnet pe care il am si eu, din colectia actuala. Blondina n-a avut niciun rezultatul, iar la celalata tipa s-a vazut ceva-ceva.

                                                            Concluzia mea: 
     In mod clar magnetul este de vina. Nu va recomand sa va cumparati aceste produse, este o pierdere de timp si de bani. Pe cele trei oje plus “degetarul” am dat aproximativ 8 sau 9 euro. Nu este o suma mare, insa cu acesti bani va puteti achizitiona alte produse mai bune. Din punctul meu de vedere, ojele magnetice de la Essence sunt un HUGE NO NO. Magnetul il voi arunca, cel mai probabil, iar ojele poate o sa le folosesc la water marble.
     Iar acum va las cu pozele (imi cer scuze pentru calitatea lor, au fost facute noaptea, de catre hubby, care este un mic anti-talent cand vine vorba de fotografii):























Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...