duminică, 5 februarie 2012

Castigatoarea primului meu giveaway :)


     Buna, dragele mele.
     Primul meu GA s-a incheiat in urma cu aproape doua ore (conform fusului meu orar) si, sincer va spun, cred ca am fost mai nerabdatoare decat voi sa aflu cine este castigatoarea. De ce? Ador sa ofer cadouri pentru ca imi place sa-i fac pe cei din jurul meu fericiti. Fie ca imi sunt prieteni in viata reala sau doar virtual.
     Initial vroiam sa fac extragerea dimineata, insa pentru ca nu am somn am decis sa nu mai pierd timpul. Inainte de a anunta castigatoarea, vreau sa va explic de ce random arata de la 2 la 167. Simplu: numarul 1 a fost "adjudecat" de catre header, ca atare a trebuit sa numar de la 2, care este de fapt prima inscriere. Complicat? Deloc :). De fapt, veti vedea si in poza de mai jos despre ce vorbesc.
     Fara sa va mai tin pe jar, iata cine este norocoasa:





Click pe poza pentru detalii

 .


     Felicitari, Madalina Zamfirache, sa te bucuri de premiu si sa le folosesti sanatoasa. Te voi contacta prin mail pentru a-mi spune ce culori iti alegi si a stabili detaliile livrarii pachetului.
      Adresele de mail ale celorlalte participante au fost blurate din motive mai mult decat evidente. Cea a Madalinei Zamfirache a ramas "intacta" deoarece ii apare doar numele.

     Voi, fetele care nu ati castigat, nu fiti triste, va rog mult. Voi organiza inca un GA mai repede decat va asteptati. :-*


     Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...