duminică, 5 februarie 2012

Giveaway de Valentine's Day... si Dragobete - RO only - INCHIS


     Hello, ladies. Cum va petreceti ultima zi din weekend? Eu am pus la cale o alta surpriza pentru voi. Stiu ca au trecut abia cateva ore de cand s-a incheiat primul meu GA, insa Ziua Indragostitilor (iar aici ma refer atat la cea importata, cat si la Dragobetele autohton) se apropie cu pasi repezi si chiar nu am vrut sa ratez ocazia de va oferi ceva frumos. Iar de aceasta, nu sunt singura.
     Eu si Butterfly Accesories organizam un giveaway cu ocazia Valentine’s Day si va oferim doua premii frumoase.

     Ce ofer eu:
-         un quad Essence, nuanta 07 “over the taupe” – cu ajutorul fardurilor se pot realiza atat look-uri naturale, cat si smokey eyes
-         un ruj P2, nuanta 090 “red square”
-         o oja Catrice, nuanta 550 “Marylin and Me”
-         o crema de corp Dove, ce contine autobronzant




-         un pandantiv in forma de inimioara, cu trandafiri (cel din poza)
-         o pereche de cercei la alegere (dintre cei din poza)




     Giveaway-ul incepe astazi, 5 februarie si se va termina pe 19 februarie, la ora 23:59. Castigatoarea va fi anuntata pe 20 februarie cu random.org.
     Pot participa la giveaway doar persoanele care locuiesc pe teritoriul Romaniei sau cele care au o adresa de livrare in Romania.
     De aceasta data nu voi mai verifica nicio inscriere. Daca persoana castigatoare a “uitat” vreo regula, va fi descalificata si voi extrage pe altcineva tot cu random.org.


                 REGULILE SUNT OBLIGATORII:

      Ce trebuie sa faceti:

     Sa urmariti prin GFC (Google Friend Connect) urmatoarele bloguri:
-         Ana’s Beauty Blog
-         Butterfly Accesories

Sa dati Like urmatoarelor pagini de Facebook:
-         Ana’s Beauty Blog
-         Butterfly Accesories

     Sa dati share pe Facebook acestei postari si sa imi lasati linkul unde ati dat share (click AICI pentru a vedea cum se face).

     Sa imi lasati adresa voastra de e-mail pentru a va contacta in cazul in care ati castigat.

     Bafta tuturor. :-*


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...