sâmbătă, 25 februarie 2012

Intalniri ratate: Barbatii "este" porci

     Hello, ladies.
     V-am anuntat pe FB ca laptopul meu este praf. A prins o tona de virusi si nu am reusit sa-l repar acum, trebuie sa astept pana ajung acasa sa mi-l "vindece" hubby. Din pacate, va trebui sa asteptati pana pe 4 martie pana cand voi posta din nou, abia atunci voi avea din nou acces la materiale si poze. Credeti-ma ca imi este foarte greu sa nu pot scrie pe blog si sper din suflet sa ma intelegeti.
     Din fericire insa, pot publica "Intalniri ratate", pentru ca episoadele le scrie Andra pe calculatorul ei, de pe care postez si eu acum. Daca nu stiti cine este Andra si ce e cu "Intalniri ratate", va invit sa accesati rubrica de Chit Chat. Enjoy :)



     "Astazi vreau sa va povestesc despre o intamplare care nu s-a rezumat doar la o intalnire.
Pot sa spun ca nici acum nu imi vine sa cred ce s-a intamplat, desi au trecut vreo 7 ani de atunci..
     Cunoscusem un tip si incepusem sa iesim aproape zilnic. Daca nu ne vedeam, vorbeam la telefon sau pe mess. Baiatul linistit, atent, parea ok. Numai ca eu terminasem recent o relatie ce durase niste ani, asa ca nu eram foarte pregatita sa ma implic din nou.
     Cred ca ati incercat si voi sa iesiti cu diversi, in speranta ca veti trece peste despartirea de ex-ul.
Intr-o seara ne-am dus sa vedem un film la mall, dar care incepea pe la ora 22.00. Intrucat era devreme,  ne-am dus sa mancam ceva si ii vine lui ideea ca dupa film sa raman la el, mai ales ca statea aproape de facultate, eu avand examen urmatoarea zi. I-am explicat ca nu am nimic la mine, la care el a spus ca e ok, ca mergem pana la mine sa imi iau ce am nevoie, venim la film si apoi la el. Nu stiu ce a fost in capul meu si am acceptat.
     Dupa film am mers la el, unde ne-am cinstit cu un vinisor. Numai ca pe mine ma luase somnul grav :)) si i-am spus ca vreau sa dorm. Am apreciat ca nu a fost foarte insistent si m-a lasat sa fac nani.
     A doua zi ma trezesc intr o agitatie, mi se parea ca suna cineva la usa, dar am adormit din nou. La un moment ma trezesc si ce credeti?!?!?! O tipa se uita la mine cum dorm. Va imaginati ca am ramas socata, nu intelegeam nimic si m-am gandit ca e menajera… :))
     Ea a venit la mine si mi-a intins mana: “Buna dimineata, sunt Claudia, prietena lui Mr…”. Eu nu am fost in stare decat sa spun: “Buna dimineata…Andra”.  La care ea spune: “Hai ca am facut cafeaua”. Nu imi reveneam din soc, nu puteam sa cred ca mi se intampla asta. M –am dus la baie si sa ma vedeti cum ma holbam in oglinda, mai aveam putin si imi dadeam palme! M-am gandit repede ce fac, nu stiam la ce sa ma astept. Concluzia: ce o fi…o fi! M –am spalat repede, mi-am luat lucrurile cu gandul sa plec in secunda 2. Ea a vazut ca nu am de gand sa stau la discutii si m-a rugat sa stau 5 minute sa stam de vorba.
     Imaginati-va eu cu ea face2face pe fotolii, el intre noi pe canapea. Fata vizibil nervoasa, dar clar cu nervi de fier! A inceput sa  imi spuna ca nu sunt prima cu care o insala, ca si cu o luna in urma cand l-am sunat…Pai stai asa, ca nu il cunosc de o luna, era alta! :)) A urmat o discutie despre cat de nenorociti sunt barbatii. In tot timpul asta el era cu capul in pamant si nu zicea nimic. La un moment dat ea imi spune ca lucreaza cu copiii, era educatoare la o gradinita, eu ii spun ca lucrez in turism si ce credeti fetelor?! Am facut schimb de carti de vizita, in ideea ca ea voia sa organizeze excursii pentru copii si avea nevoie de o agentie de turism :)).    
     Am stabilit ca ne auzim la telefon, ca ne vedem sa punem la cale programul pentru copii etc.  In momentul ala, el s-a ridicat si a plecat din camera :)). Ramase singure, i-am spus ca trebuie sa plec. La care ea imi spune “Stii Andra, barbatii sunt porci, daca ai nevoie vreodata de vreun sfat poti sa ma suni”. M-am uitat la ea si i-am zis: “Nu sunt eu cea care are nevoie de sfaturi, uite in ce situatie esti! Eu sunt o intamplare, nu am nici o vina, nu stiam de existenta ta, insa vad ca tu ii numeri amantele pe degete, stii de ele, dar tot cu el esti!”. Nu a spus nimic, iar eu am plecat.
     Va dati seama ca nu am fost buna de nimic in ziua aia, cred ca am picat si examenul :)).
     Cu ea nu am mai vorbit niciodata Dupa putin timp, m-a sunat el sa isi ceara scuze etc. I-am dat flit, pentru ca eram scarbita.
     Si acum stau sa ma gandesc la urmatoarele chestii: de ce dracu a primit-o in casa cand eu eram acolo?! Ce nervi trebuie sa fi avut fata aia, care apropo era foarte draguta si clar nu vreo lepadatura inculta? Stiu ca dragostea este oarba, dar ea deja accepta sa fie umilita…Stiu sigur ca dupa faza cu mine s-au despartit.
     Asa ca fetelor…barbatii “este” porci! :)) Va pup!"


     Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...