sâmbătă, 4 februarie 2012

Intalniri ratate: BUFF...


     Hello, ladies. Ce planuri aveti pentru weekend? Eu parca ma simt mai bine si ma gandesc sa imi fac curaj sa ies maine putin la aer. Sa vedem. Astazi este sambata si, ca atare, este timpul unui nou "episod" din seria "Intalniri ratate". Cea care a trait totul prietena mea, Andra, cu care ati facut cunostinta aici . Fara sa va mai plictisesc, va las cu povestea.

Andra
 

     "O intamplare ce a avut loc acum multi ani, prin 2000-2001, eram in liceu.
     Pe atunci eram cu Liviu. L-am parasit pentru ca de ziua mea mi-a luat papucei Pokemon, nu dinozauri cum voiam eu. Ah, si nu mi-a adus nici flori! Dar nu despre asta o sa va povestesc azi, ci despre o iesire pe care nu am s-o uit niciodata! Nu pentru ca m-a dat pe spate individul, ci pentru ca am facut un program artistic de zile mari, cu public, cu tot ce trebuie!

     Era iarna, frig si zapada, ca acum, si am stabilit cu Liviu sa mergem la film, culmea la
o comedie :)) Ca sa fie mai funny am fost insotiti de verisorul lui si prietena acestuia.
     Ne-am intalnit toti la McDonald's, la Dristor, si am luat tramvaiul pentru a merge spre
centru. Trebuia sa schimbam apoi, sa luam un autobuz, in fine.
    Aranjata ca de obicei, incaltata cu niste cizme cu talpa inalta, gen Andre :)). Eram tare mandra de cizmele mele. In tramvai, taclale, discutii despre filmul pe care urma sa-l vizionam...ajungem la statia la care trebuia sa coboram.
     Primul a coborat varu', dupa care prietena lui. Apoi, Liviu, care galant imi ofera mana. Numai ca a fost degeaba! Ce s-a intamplat: in loc sa calc pe treapta m-am dus ca la schi!
     Si s-o vedeti pe Andruta care era peste tot, cu mainile in aer, cu niste miscari tare ciudate, incercand sa ma prind de ceva, nu nimeream nimic! Liviu incerca si el sa am 'stabilizeze', nu ma nimerea, ca eram parca intr-o criza de epilepsie...Nu stiu nici in prezent cum am reusit sa fac frumusete de pirueta si sa aterizez pe peron...intinsa pe peron, la propriu! V-ati prins, parul in toate directiile, toate lucrurile de prin buzunar intinse
pe jos, toata lumea socata. Toata lumea insemnand: prietenul meu si celalalt cuplu, vatmanul, oamanii din tramvai, soferii din intersectia respectiva, plus oamenii de pe  strada! Dupa care a urmat un ras isteric colectiv. Eu, schimbasem pozitia din culcat in sezut :)) Nu am avut ce sa fac decat sa ii acompaniez in criza de ras...ciudat mi se parea ca se facuse verde si tramvaiul nu mai pleca, masinile nu mai plecau, oamenii de pe strada parca uitasera de ce au iest...toti stateau si radeau!
     Intr-un final, s-a linistit atmosfera, totul a revenit la normal, am fost ajutata sa ma ridic, mi-am strans lucrurile de pe jos :)) mi-am intrebat prietenul daca arat bine =)))si hai sa ne continuam drumul. Nu stiu cum fac eu ca plec bou si ma intorc vaca, dar nici la film nu am mai fost pentru ca tot drumul am ras toti in hohote, orice discutam se termina cu "Bufff!", asa ca  s-a hotarat ca s-a vizionat deja comedia! :)) Ne-am oprit la un local, nu mai stiu care.
     Una peste alta, a fost funny, fara raniti si cu portii serioase de ras! Doar orgoliul meu a avut de suferit... GRAV :))
      
     Imi pare rau ca nu am avut timp sa intru pe blogul Anei sa comentez cu voi, dar promit sa o fac cat mai curand. Mai ales ca saptamana viitoare o sa va povestesc despre intalnirea cu un imbecil obosit!=)) (Ana stieee!) Si atunci sa vedeti comentarii cu *******:))
     Mi-ar placea sa ne impartasiti experientele voastre de natura penibila =)) nu-mi place sa ma simt singura! Va pup!"

     Da, Ana stie pentru ca Ana si-a luat o mustrare sanatoasa dupa intalnirea cu pricina. Eu vroiam sa fac pe Cupidon, dar nu mi-a iesit :))

Va pup si fti frumoase. Weekend placut, gagici :-*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...