sâmbătă, 11 februarie 2012

Intalniri ratate: Pustiul imatur care se vrea baiat de bani gata


     Buna, dragele mele. Astazi nu o sa va plictisesc prea mult, pentru ca stiu ca abia asteptati sa postez o noua poveste din seria "Intalniri ratate". Daca nu stiti despre ce este vorba, toate intamplarile sunt 100% reale si sunt povestite de buna mea prietena, Andra. Pentru a citi si alte intamplari de-ale ei, puteti intra aici si aici
     Lectura placuta si un weekend minunat :-*

Andra
 

     "Povestirea de azi s-ar incadra mai bine la intalniri mega ratate! Din acest episod face parte si prietena noastra, Ana Maria, zis "Cupidon".
     Cred ca s-a intamplat in 2007, dupa nunta bunei noastre prietene, Alexa. Pe atunci era la mare voga Hi5, unde Ana a postat o serie de poze de la nunta. Aici trebuie sa specific ca, la evenimentul cu pricina, eu si Ana am facut o adevarata sesiune foto!
     Intr-o seara veneam spre casa si m-a sunat Ana cu vesnicul text: "Fata ce faci, unde esti? Am barfa, e suuuper tare!". Ii spun ca urmeaza sa ajung acasa, dar am rugat-o sa-mi spuna ce "arde". Imi zice ca un amic de-al ei din facultate a vazut pozele cu mine si ca este foarte interesat de mine, ca vrea id-ul meu de messenger, numar de telefon etc. Am spus ca vreau sa ma uit peste profilul lui si vedem. Ajunsa acasa, deschid Hi5 si ma uit la pozele lui. Nu m-a impresionat cu nimic, dar la insistentele Anei, am acceptat sa vorbesc cu el. Il adaug in lista de mess, discutam si stabilim o intalnire.  

     Era vara, cald, asa ca am mers in parcul Cismigiu. Ce sa zic...Prima intalnire a decurs ok, dar el prea imatur pentru mine, plus de asta, niste usoare scapari, in sensul ca se dadea un baietel de bani gata. Am trecut peste, gandindu-ma ca poate vrea sa ma impresioneze si nu are cum altfel. Oricum, nasucul meu este prea fin  pentru rahaturi de genul :))
     Nu stiu in ce circumstante am acceptat si a doua intalnire. Am mers la o cafenea, se presupunea ca e business-ul lui in parteneriat cu cineva. La un moment dat imi zice ca i s-a facut foame. Eu spun "ok si mie, hai sa mergem la Calinescu ca am super pofta de papanasi si acolo sunt the best!" Ajungem la localul cu pricina, eu comand un snitel cu cartofi taranesti, papanasi si ceva de baut, el o cafea si o apa plata. :)) Ma bufnea rasul dar am incercat sa raman cool. In continuare ce a urmat...mi-a facut capul patrat cu jocurile lui, cu volanul pe care si-l cumparase recent si cu care rupea nu stiu ce joc cu masini si culmea, mai imita si sunetul acela de acceleratie:)))
     Nu-mi venea sa cred si incercam sa schimb subiectul, el revenea ca i s-a stricat laptop-ul. Eu schimbam din nou subiectul, el imi povestea de problemele amoroase ale surorii lui. Si tot asa pana cand deja ma uitam pe pereti, ma jucam pe telefon, ma uitam la TV, fumam..orice dar sa nu-l mai ascult! Intr-un final vine comanda mea si rog ospatarita sa mai aduca un tacam. El a refuzat vehement, dar ca sa nu se simta prost i-am zis ca portiile sunt foarte mari si nu pot termina singura. Nu a vrut. Ok. Eu, fericita ca macar sunt concentrata pe ceva, el fericit ca poate sa vorbeasca fara sa ii puna cineva o punga in gura!!!:)) Vin si papanasii, pe care i-am impartit cu el. Am cerut nota imediat dupa ce am terminat de mancat pentru ca simteam ca nu ma mai tin nervii. Ospatarita ne intreaba: "cash sau cu card?" noi - cash!
     Fetelor de aici incepe distractia!:)) Nota facea in jur de 60 lei. El scoate pe masa 13 lei, o bancnota de 10 lei si 3 de 1 leu, dupa care scoate telefonul si-mi spune: "O sun pe sor-mea ca e cardul la ea". Am innebunit si zic: "Lasa telefonul!!!". Nimic...ma ridic si ii iau telefonul din mana, spunandu-i ca e ok ca platesc eu. El se ridica si spune ca vrea sa se duca la baie. "Bine, te astept", iar intre timp am achitat nota. Cand s-a intors, m-a intrebat ce e cu banii de pe masa (cei 13 lei). Am zambit si i-am spus ca sunt ai lui, sa si-i bage la pusculita:))).
     In fine, plecam, pe drum era tacut, nu zicea absolut nimic. L-am intrebat ce are, a zis ca se gandeste.
"Bun, gandeste-te bine", am spus. Ajunsi in fata blocului unde locuiesc, am tinut sa ii explic ce credeam despre cele intamplate: "Nu trebuie sa te simti prost pentru ca nu am iesit cu tine ca sa imi dai sa mananc si sa beau, daca nu aveam bani nu iti spuneam sa mergem la restaurant. Greseala ta a fost ca nu mi-ai zis in momentul cand am hotarat sa mergem la local ca nu ai bani pentru asta, puteam fi o imbecila, sa
merg pe buzunarul tau si ne faceam de rahat grav! Da, poate te-ai fi simtit nasol sa-mi spui asta dar intr-o alta circumstanta ar fi fost mai de bun simt. Si niciodata nu te da ceea ce nu esti! Te poti simti bine cu cineva si plimbandu-te in parc cu o Cola si o punga de seminte sau orice varianta ce nu necesita bani! O seara buna!"
     Este clar ca a fost ultima oara cand l-am vazut, dar la un timp a vorbit Ana cu el, i-a spus ca a fost la munte cu o tipa care nu a pretins sa mearga pe banii lui. Atat a inteles din ce i-am zis eu!
     Ah, sa nu uit ca dupa o perioada il vad in barul facultatii (eu, Ana si el invatam la aceeasi universitate, facultati diferite), era cu colegii, el miezul "big mouth". Am vrut sa ma duc sa ii spun de fata cu amicii lui ca daca nu are bani sa-si plateasca frappe-ul se poate baza pe mine :)) Am lasat-o asa...

     Saptamana viitoare va voi dezvalui sensul cuvantului "loc" :)) Va pup!"


                 Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...