sâmbătă, 18 februarie 2012

Intalniri ratate: Somnorosul


     Este sambata, deci este timpul pentru "Intalniri ratate". Pentru cele care nu stiti despre ce este vorba, prietena mea Andra va va amuza in fiecare sambata, povestindu-va intalnirile ei esuate. Pentru a citi si alte povesti de-ale ei, mergeti la sectiunea "Chit Chat". 

Andra


     "Acum doi ani, am fost cu niste prieteni la o cafenea. Asa am cunoscut un tip aparent ok, cu care am facut si schimb de numere de telefon. Curand, a urmat o intalnire, doar noi doi. A decurs foarte placut, fiecare povestind despre viata, experiente etc. Bineinteles, am abordat si subiectul “amor”, iar el mi-a spus ca era iesit dintr-o relatie cu o tipa care se pare ca urmarea avantaje materiale, dar care il cucerise profund cu talentul ei in pat!
     A urmat o a doua intalnire. Eram acasa intr-o seara si m-a sunat, propunandu-mi sa iesim. Am intrebat daca are vreo idee in legatura cu locatia, a spus ca vedem… Stabilim ora, eu ca de obicei ma aranjez ca o floricica. A venit, m-a luat si discutia despre locul in care urma sa mergem s-a consumat foarte repede, el spunand: “gasim noi un loc”. Eu m-am gandit “ce bine ca stam in Bucuresti, avem cafenele, restaurante fara numar!”. Ne-am luat cu vorba si ma trezesc prin Colentina, mai exact, pe drumul spre Voluntari. 


     El conducea foaaaarte incet si se uita ba in stanga, ba in dreapta. Eu am crezut ca stie el vreun local pe acolo…si l-am intrebat ce cauta. La care el foarte lejer spune: “un hotel…”.
     Pentru o clipa am ramas socata, dupa care il intreb: “Hotel? Esti obosit, vrei sa dormi? Te retin eu, poate…”. El spune: “Nu, nu am stabilit ca vom gasi un loc?!”. M-a bufnit rasul si i-am zis ca era vorba de un loc, este adevarat, asta poate insemna orice: o cafenea, un boschete, o banca, o ghena de gunoi, dar totusi!!! I-am zis sa faca frumusel cale intoarsa sa ma duca acasa, pentru ca nu suntem pe aceeasi lungime de unda, clar! Intr-un final ma convinge sa mergem la o cafenea, iar eu, ca sa-mi dau impresia ca nu am iesit degeaba din casa, am acceptat :))
     La cafenea, a inceput sa ma intrebe de ce nu vreau sa fiu cu el….I-am explicat ca nu sunt una dintre femeile cu care, probabil este el obisnuit.
     Fie vorba intre noi, nu sunt genul care sa ma dau usa de biserica, am facut mereu ce mi-a placut, cand mi-a placut, cu cine mi-a placut, fara sa-mi pese de nimic, important a fost ceea ce am simtit. Dar in situatia aceasta chiar nu era cazul. Era o persoana cu care imi placea sa discut si atat, nu i-am dat de inteles nici o clipa ca imi doresc mai mult de la el.
     Daca a vazut ca ii taiam orice cuvintel, a deviat de la subiect si a inceput sa imi povesteasca de fosta lui, despre care am precizat ceva mai sus. Ca nimeni nu l-a facut sa se simta asa cum a facut-o ea, ca nu poate sa o uite, etc. etc. L-am ascultat pret de cateva secunde, dupa care i-am zis “Vreau sa merg acasa, fac pe mine!” El s-a uitat mirat si imi spune sa ma duc la toaleta cafenelei. Eu foarte hotarata am spus: “Eu nu ma pis decat acasa!”. M–a adus acasa, nu am mai stat la discutii. De atunci, m-a mai sunat, nu i-am mai raspuns, pe mess i-am dat ignore :))
Si in timp ce scriu asta, imi dau seama ca eu trebuie sa evit a doua intalnire :))

Va doresc un weekend excelent si va pup!"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...