marți, 14 februarie 2012

Machiaj de Valentine's Day - part III: Sultry Valentine


     Buna, fetelor.
     Pe ultima suta de metri, va arat cea de-a treia si ultima mea propunere de machiaj pentru Valentine’s. Stiu ca poate multe dintre voi se afla acum la o cina romantica, dar poate cele care inca n-au iesit vor gasi look-ul meu inspirational. Machiajul mi se pare foarte sexy, dar in acelasi timp parca are ceva romantic. Culori principale folosite: albastru marin si galben – auriu.
     

     Stiu ca machiajul nu este cel mai reusit, l-am facut foarte repede pentru ca pierdeam lumina naturala (vitala pentru poze) si, in plus, vroiam sa vi-l prezint in timp util. Poate o sa ma intrebati de ce l-am postat, totusi, daca nu e perfect? Ei bine, nu sunt adepta ideii ca un machiaj trebuie sa fie perfect. Stiti ca se spune ca o coafura perfecta este cea… “messy”? Hm, eu cred ca asa trebuie sa fie si la machiaj. Nu, nu murdarici :)), ci pur si simplu sa arate bine si sa va complimenteze si complementeze.
Eu sper totusi sa va placa ce va voi arata. Enjoy :)












                                    Machiajul numerotat





                 Produse folosite:
 
     Pentru ten: 

Crema hidratanta Nivea Pure and Natural pentru ten uscat
Primer pentru fata Yver Rocher
Fond de ten Maybbeline Dream Satin Liquid – nuanta 30 Sand
Concelear in a jar NYX
Pudra matifianta Margaret Astor
Pudra duo Yves Rocher – pentru contour
Iluminant Essence


     Pentru ochi:

Primer Elf
Creion multifunctional Arabian Glow Avon – nuanta Sunny
Paleta ELF
Little Black Beauty Book ELF – Warm Collection
Creion de ochi alb Manhattan – pe waterline
Kit pentru sprancene Essence
Maybelline Vibrating Mascara


    Pentru buze:
Trusa Sephora



Va doresc o seara cat mai frumoasa, plina de iubire si romantism.

Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...