sâmbătă, 24 martie 2012

Intalniri ratate - Romeo nu vrea dragoste, vrea lux

     Buna, fetelor.
     Astazi sunt cam lipsita de inspiratie, asa ca introducerea va fi scurta. Oricum, stati linistite, nu mi-a fugit inspiratia complet, este doar o faza de moment, probabil putina oboseala acumulata.
     Inainte de a va lasa sa cititi episodul de astazi, vreau sa va spun ca textul ce urmeaza este presarat cu destule injurii. Asa ca daca stiti ca nu suportati cuvintele porcoase, nu cititi :).
     Iar pentru cele care nu stiu cine este Andra si despre ce este vorba in "Intalniri ratate", le rog sa dea click pe rubrica "Chit Chat" pentru a afla mai multe.

Andra


     "Hello, girls!
     Incep prin a spune ca, in general, nu regret nimic din ce am facut, relatiile pe care le-am avut, chiar daca am iesit sifonata dintr-o situatie. Merg pe principiul “macar am invatat ceva”.
     Personajul de azi face o exceptie. Stiu ca majoritatea v-ati intrebat la un moment dat “Ce dracu am cautat eu cu asta?”. Aceeasi intrebare mi-o pun si eu pana in ziua de astazi! Nu ca ar fi facut el cine stie ce ravagii, dar a fost pierdere de timp.
     Am fost cu baietasul asta acum 2 ani, am stat cu el vreo 3 luni, parca. Care era problema cu el? Un alt flacau imatur cu niste faze de rahat! Sa va povestesc o faza, una dintre multele pe care mi le-a facut…


     Stabilesc cu prietena noastra (a mea si a Anei), Alexa, sa iesim toti patru, eu cu Romeo si ea cu sotul. El nu se cunostea cu prietenii mei. Tin minte ca am lalait-o mult timp pentru ca nu stiam unde sa mergem, de parca stam in munti :)).
     Intr-un final vine eu cu ideea de a merge intr-o cafenea ce se vrea indiana, dar e mai mult stil oriental. Mie personal imi place acolo. Au fost cu totii de acord si intr-un weekend ne-am dus la locul cu pricina. Am intrebat la bar daca au mese libere, pentru ca in general, se face rezervare. In acelasi timp, i-am intrebat si pe ei daca este ok, daca le place. Au zis da, ramanem.
     Ni se da o masa si intre timp vine ospatarita sa ne ia comanda. Prietenii mei au spus ce vor, eu il intreb pe el ce vrea sa bea si intr-un stil mai mult decat scarbit spune: “Nu vreau nimic…”. Eu raman blocata pentru ca nu intelegeam atitudinea si ce se intampla cu el, si il mai intreb o data ce bea. Acelasi raspuns, in acelasi stil.     Ma simteam destul de penibil, ospatarita astepta, plus ca si prietenii mei erau oarecum incurcati si nu intelegeau ce il deranjeaza. L-am rugat sa spuna ce vrea sa comande si scoate un raspuns flegmatic: “Ce bei si tu…”. In fine, comand si eu pentru amandoi si dupa ce a plecat ospatarita l-am intrebat discret ce se intampla. “Nimic…” si isi mai si dadea ochii peste cap. Era numai figuri si arogante. Deja fierbeam de nervi, imi venea sa ii sparg capul si sa plec! Cu toate astea, insist sa imi spuna ce este in neregula…si incepe sa spuna ca lui nu ii place locatia, ca e fum, ca el nu poate respire, ca nu sta bine etc etc. Am zis “OK, dar v-am intrebat daca vreti sa ramanem si ati spus ca da!” Nu, ca lui nu ii place…
     Sotul Alexei a intervenit, spunandu-i ca ok, nici el nu se innebuneste, dar ca am venit doar sa bem ceva, sa discutam, sa ne simtim bine, ca nu are rost sa strice atmosfera aiurea si ca data viitoare va alege el un loc care sa ii placa. In momentul ala vine ospatarita cu bauturile si ne intreaba daca mai dorim ceva. La care “iubitul” meu la fel de arogant si sictirit zice: ”Da, niste aer, daca aveti…”.
     In secunda doi m-am ridicat de la masa si m-am dus la baie, simteam ca nu ma mai stapanesc si ca urmeaza sa fac ceva urat, iar eu cand fac ceva urat nu ma dezmint! Ana stie :)) ! (Mda, stiu :)) ).
     Alexa a venit dupa mine la baie, incercand sa ma calmeze. In fine, ne-am intors la masa, va dati seama ca nu am mai stat mult. Am plecat de la cafenea, ne-am despartit de prietenii mei si ne-am continuat drumul spre casa. Pe drum eu nu spuneam nimic. La un moment dat, imi zice el ca ar vrea sa trecem pe la o amica de-a lui ca trebuie sa ia niste acte de la ea. “In regula”, am zis. Am ajuns la tipa respectiva, pe care apropo, nu o suportam si era reciproc (el stia asta). Ne –a intrebat unde am fost, el ii raspunde si incepe femeia: “Aaaa in bomba aiaaaa, vaaaai dar cum v-ati dus acolo”. El ii spune ca eu am fost cu ideea, ca e groaznic acolo etc.
     Ca sa fac lumina, e vorba de “Krishna”. Da, nu e nici pe departe lux, e o cafenea in stil oriental, cu muzica orientala, se fumeaza narghilea, se sta pe canapele sau perne si sunt preturi foarte ok. Eu nu i-am prezentat locatia ca fiind una de pretentii, i-am spus doar ca mie imi place acolo.
     Revenind la discutie, incepe idioata aia sa ne spuna ca ea merge la nu stiu ce restaurant din Berceni, ca ce mancare au acolo, ce misto e. M-a bufnit rasul si i-am zis sa mergem acasa, ca maine avem treaba la Hilton. :))
     Ajunsi acasa l-am bagat in sedinta pentru ca nu ma mai stapaneam. Discursul meu il redau textual:
     “Imi spui si mie pentru ce tot circul sta de 2 lei? Ne-am intalnit cu 2 oameni pe care i-ai vazut pentru prima oara, si daca nu din respect pentru ei atunci din respect pentru mine nu trebuia sa te comporti asa! Baieteeee, nu ai impresionat pe nimeni cu basinile tale de taranus!!! Este ultima oara cand mai iesi cu mine undeva pentru ca pur si simplu ma faci de ras, nu stii sa te comporti! Si ca sa fie tacamul complet, ma duci la cretina aia pe care stii bine ca nu o suport si ma faci sa ma simt de cacat in fata ei! Pai bai pulifrici, voi daca iesiti din Berceni si ajungeti la Unirii va faceti cruce si cu picioarele! Si inca ceva: tu cu ea si cu tot neamul vostru la un loc, nu o sa indrazniti nici macar sa visati sa calcati in locurile unde am fost eu! Habar nu aveti ce inseamna luxul cu adevarat si oricum nu e locul vostru acolo din nici un punct de vedere, dar va dati aere si aveti impresia ca o bodega din Berceni e apogeul…astia sunteti si asta va e nivelul!”
     Nu a mai grohait nimic, era culmea sa o faca! In ziua urmatoare am sunat-o pe Alexa, mi-am cerut scuze pentru comportamentul idiotului. “Stai fata linistita, dar de ce a facut asa? – Pai de imbecil, ce stiu eu…” :))
Ma rog, aici nu era vorba de locuri cu pretentii, dar m-a deranjat foarte tare ce se intamplase si unde ajunsese discutia. Ma facuse sa ma simt ca o tarancuta venita de la capatul lumii care nu mai vazuse in viata ei un local. Iar la capitolul asta stau foarte bine! Insa in opinia mea, nu este important locul, ci oamenii care sunt cu tine.
     La scurt timp i-am dat cu flit pentru ca deja ma saturasem de fazele lui. Poate o sa va mai povestesc despre individ si rahaturile care mi le-a mai facut.
     Ah, sa nu uit, zilele trecute am vazut pe Facebook-ul lui ca a fost la Krishna :))
     Va pup si va doresc un weekend minunat!"


         Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...