luni, 26 martie 2012

LOTD - fresh mauve


     Hello, ladies.
     Weekend-ul acesta am avut parte de mult soare si vreme calda, tocmai buna de o plimbare lunga prin parc. Asa ca am profitat de ocazie si am realizat un machiaj primavaratic, soft si foarte usor de realizat. Mi-au trebuit numai 20-25 de minute pentru a face look-ul complet, ceea ce este un adevarat record pentru mine :D.
     In pozele de mai jos, cele close-up, veti observa ca fondul de ten arata ciudat pe tenul meu, insa asta doar pentru ca am folosit Maybelline Dream Matte Mousse. Nu va spun mai multe acum, pentru ca zilele acestea ii voi face un review, unde va voi explica pe larg tot ce tine de acest fond de ten.
      Ca inspiratie am avut frumoasele zambile, in nuante de alb, roz si mov. Iata look-ul de astazi:




     Aceasta este poza care mi-a stat drept inspiratie:

Sursa foto


     Mai jos va puteti delecta cu pozele realizate ieri, machiajul numerotat si lista cu produsele folosite.








     Machiajul numerotat:


     Produsele folosite:

     Pentru fata:

Crema hidratanta pentru ten uscat “Dor de apa” Spa Rustica”
Crema pentru ochi “Vis de albastrele” Spa Rustica”
Primer pentru fata Yver Rocher
Fond de ten Maybelline Dream Matte Mousse – nuanta 30 Sand
Pudra de fata Rimmel Stay Matte – nuanta 004 Sandstorm
Pudra Duo Yves Rocher – pentru contour si highlight
Duo Catrice “Pink grapefruit shake” – blush si highlight

     Pentru ochi:

Primer ELF
Baza alba pentru machiaj NYX
Mono Catrice - “110 Gilbert’s Grapefruit”
Paleta 120
Paleta Acid Sleek
Maybelline eyeliner gel – nuanta 01
Creion de ochi alb Manhattan – pe waterline
Kit pentru sprancene Essence
Maybelline Vibrating Mascara



     Pentru buze:
Gloss Essence Stay with me – “I like cotton candy”

     Sper sa va placa look-ul de astazi si pentru orice pareri, sugestii / critici aveti la dispozitie caseta de comentarii de mai jos.


              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...