joi, 22 martie 2012

LOTD - Viva la green


     Hello, ladies.
     V-am tot “amenintat” ca voi face cateva machiaje de primavara, insa in ultimele zile am fost mult prea obosita si ca sa respir, daramite sa ma si machiez. Dar cum pe mine nu ma tine mult oboseala, ca nu-I dau voie, astazi m-am trezit devreme si m-am apucat de treaba. Asa ca astazi va prezint primul machiaj din seria “Primavara” :).
     Daca va asteptati la un machiaj cumintel, sa stiti ca o sa fiti putin dezamagite. Am folosit paleta Acid Sleek care, dupa cum stiti, are culori foarte vii. De fapt, asta am si vrut. Primavara reprezinta anotimpul renasterii, al vietii, asa ca de ce sa nu fac un machiaj vesel si colorat.
     Sper sa va placa look-ul si promit sa revin si cu altele mai cumintele :). Iar acum va las cu pozele si, mai jos, cu lista de produse folosite.










      Machiajul numerotat:



    


    Pentru fata:

Crema hidratanta Nivea Pure and Natural pentru ten uscat
Crema pentru ochi “Vis de albastrele” Spa Rustica”
Primer pentru fata Yver Rocher
Fond de ten Maybbeline Dream Satin Liquid – nuanta 30 Sand
Concelear in a jar NYX
Concelear tip stilou Yves Rocher – nuanta 02 ca iluminant
Pudra de fata Rimmel Stay Matte – nuanta 004 Sandstorm
Pudra Duo Yves Rocher – pentru contour si highlight
Trusa Sephora Blockbuster – pentru blush



     Pentru ochi:

Primer ELF
Baza alba pentru machiaj NYX
Paleta Acid Sleek – o puteti cumpara de aici (o gasiti la reducere, la 33.99 lei).
Paleta ELF
Maybelline eyeliner gel – nuanta 01
Creion de ochi alb Manhattan – pe waterline
Kit pentru sprancene Essence
Maybelline Vibrating Mascara



     Pentru buze:

Ruj Avon rezistent la transfer – nuanta Sun kissed ginger
Gloss Flormar long wearing – nuanta L 412

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...