vineri, 16 martie 2012

Review - Paleta Acid Sleek


     Hello, ladies.
     Va anunt cu mandrie ca de aproape trei saptamani sunt fericita posesoare a paletei Sleek Acid. Visam de multa vreme la aceasta paleta, insa tot am amanat sa mi-o cumpar in favoarea altor produse. Culmea este ca imi fiecare luna imi spuneam: “Gata, luna asta imi cumpar Acid-ul”, lucru care, evident, nu se intampla. Insa dorinta mea s-a implinit atunci cand cei de la Makeup Shop Romania mi-au trimit spre testare Acid-ul.
Paleta am primit-o in urma cu circa trei saptamani, iar de atunci am testat-o cu drag si spor, folosind-o la fiecare machiaj. Machiajele au fost realizate fie folosind exclusiv farduri Acid, fie combinandu-le pe acestea cu alte truse, precum 120 sau Sephora.
     Iata parerea mea despre Sleek Acid.

 



     Paleta are 12 pastilute cu farduri, in culori foarte variate si texturi pe masura: 3 farduri sunt metalice, unul este sidefat, iar restul sunt mate. Paleta este cat palma mea de mare, sau mai bine zis, cat palma de mica si cantareste doar 13.2 grame, ca atare este usor de purtat in geanta pentru a va reimprospata machiajul pe timpul zilei. De asemenea, este ideala pentru luat in vacante sau calatorii si rezista bine socurilor la care este supus trollerul. Va spun din proprie experienta, pentru ca a stat in bagajul cand m-am intors din tara, suportand o escala, logic – doua zboruri si ca atare patru aruncari de troller. Iar cand am ajuns acasa, era intacta, desi stim cu totii cum se poarta nenii de la aeroport cu bagajele :)








     Fardurile sunt cremoase, se blenduiesc foarte usor si sunt foarte pigmentate. Exceptie face fardul alb, care nu este atat de intens. Swatch-urile au fost aplicate peste fond de ten, insa aplicate peste primerul de la ELF si / sau baza alba de la NYX  sunt si mai intense.
     In ceaa ce priveste rezistenta, nu am decat cuvinte de lauda. Saptamana trecuta a trebuit sa stau machiata peste 12 ore, de nevoie, nu de voie. Va spun cu mana pe inima ca, desi m-am machiat la 11 dimineata, la 3 noaptea cand m-am demachiat fardul era intact. Nu s-a strans, nu era mai sters, totul arata perfect.  

                                                         Primul rand de farduri:





     Puteti face nenumarate look-uri folosind exclusiv paleta Acid, insa fardurile pot fi combinate cu succes si cu alte palete. De asemenea, desi culorile sunt vesele si potrivite mai degraba pentru primavara – vara, nu trebuie sa va sfiiti sa le purtati si in alte anotimpuri. Ba din contra, recomand sa folositi Acid toamna si iarna pentru a avea un strop de culoare, atunci cand totul in jur este gri si / sau cenusiu. 

                                                  Al doilea rand de farduri:








     Paleta Acid de la Sleek poate fi cumparata de pe Makeup ShopRomania la pretul de 36 de lei. Va recomand cu drag Acid si, de asemenea, va sfatuiesc sa o cumparati de pe Makeup Shop, deoarece sunt foarte seriosi si livreaza coletele intr-un timp scurt, respectiv maxim 3 zile. De asemenea, pe Makeup Shop mai gasiti paletele Me, Myself and Eye, Au Naturel, Bad Girl, Original, Storm, Ohso Special, Sunset si Primer Palette, dar si alte produse Sleek si nu numai.

     Sper ca v-a placut review-ul meu si va promit ca in perioada urmatoare voi folosi Acid-ul la fiecare look.
     Voi aveti vreo paleta Sleek? Cum vi se par? V-ar tenta sa cumparati Acid?


          Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...