joi, 29 martie 2012

Review - Produsele mele pentru ingrijirea fetei: ten uscat


     Hello, ladies.
     Sa stiti ca postarea de astazi va fi una kilometrica, pentru ca o sa “atac” vreo doua subiecte. Hai trei, ca o sa vorbesc putin si despre vreme.
     In primul rand, astazi planuiam sa postez review-ul fodnului de ten Maybelline Dream Matte Mousse. Insa mi-a fost imposibil sa fac aceasta postare, pentru ca vremea pur si simplu nu a vrut sa fie de partea mea. Nu numai ca n-a fost vreme insorita, dimpotriva, toata ziua am avut un cer foarte intunecat, de parca era seara.
Ca a plouat torential si a batut vantul ca un turbat nici nu mai spun, dar si astea au fost doua elemente care m-au indispus si mai mult decat eram.
      De ce spun si mai mult decat eram? Ei bine, de o perioada incoace am o stare foarte proasta si initial am avut tendinta sa dau vina pe orele putine de somn. Gresit. Astazi am intra pe blogul Katynelei si am citit postarea ACEASTA, care m-a luminat. Ete domne ca nu sunt singura letargica. Si uite asa m-am incins la vorba cu scumpa noastra Katynel despre cat de naspa ne simtim, cat ne place sa vegetam in perioada asta, cate promisiuni facem ca “in 5 minute ma apuc sa fac aia”, cand de fapt trec zile intregi si treaba tot nu e terminata si cam cat tragem de noi ca sa facem o postare. Stiti toate ca adoram sa scriem pe blog, dar sa fie a naibii de treaba daca ne mobilizam. Eu dorm foarte prost noaptea, ziua motai continuu si mor de somn, insa seara nu ma pot culca inainte de 12 sub nicio forma. Eu nu stiu prin ce miracol am reusit sa-mi adun bruma de puteri si sa ma apuc sa scriu acum. Si chiar si asa, cu chiu cu vai am tastat si mi-am adunat ideile, imprastiate care incotro.
     Pe langa asta, am observat ca tot mai multe cunostinte de-ale mele se plang de aceeasi stare si, sincer, imi vine greu sa cred ca e o simpla astenie de primavara. S-o dau in paranoia si SF-uri si sa spun de explozii solare sau cine stie ce asezare a stelelor? Mneah… Si totusi, parca e o “epidemie”.
     Voi cum va simtiti? Aveti aceeasi stare? Sunt chiar curioasa sa-mi spuneti cum va simtiti si daca aveti aceleasi “simptome”.

     Acum, dupa ce am sporovait despre stari letargice & Co, sa trec la subiect. V-am promis saptamana trecuta ca o sa fac o postare despre produsele de ingrijire a fetei pe care le folosesc eu. Inainte de a le prezenta, vreau sa va spun ca daca va asteptati la nu stiu ce produse scumpe, va inselati. Nu dau zeci sau sute de euro pe astfel de produse, dintr-un simplu motiv: nu am de ce sa inlocuiesc produsele drugstore cu ceva mai scump, cand sunt perfect multumita de ele. Ma rog, momentan nici nu-mi permite bugetul :)), de ce sa fiu oaie cu sorici si sa nu recunosc, dar chiara daca mi-ar permite, n-as da 100 de euro pe o crema pentru fata :|. Ma rog, deviez iar de la subiect. Sa va arat produsele mele pe care le utilizez cu sfintenie, dimineata si seara, fie ca ma machiez, fie ca nu. Ah, iar preturile le voi da in lei, pentru a va fi mai usor.
     Produsele prezentate sunt enumerate fix in ordinea in care le folosesc si sunt destinate tenului uscat si sensibil, insa promit ca la vara, cand voi avea tenul gras, voi posta produse specifice. Da, cand e frig am ten uscat, iar vara gras :|.




  1. Demachiant expres pentru ochi Yves Rocher, bifazic, cu extract de albastrele
     Folosesc acest produs de cel putin 3-4 ani si sunt mai mult decat multumita de el. Este usor uleios, mirosul este unul subtil, usor floral si este extrem de eficient. Am nevoie de doar doua dischete pentru a-mi demachia ochii. Cele mai important aspecte al acestui demachiant: nu imi provoaca usturimi, deci puteti sa-l folositi linistite daca aveti ochii sensibili; indeparteaza perfect atat machiajul normal, cat si cel waterproof.
     Il recomand? Da, isi face treaba foarte bine si nu “ataca” ochii.
     Pret: 26 de lei. Insa il gasiti pe site, in acest moment, cureducere de 27%, la 18.90 lei.




  1. Lapte demachiant delicat Nivea, pentru ten sensibil si uscat
     In mod normal, eu folosesc pentru fata un alt demachiant Nivea, din gama Pure&Natural, pe care o sa vi-l prezint mai jos. Insa cand am fost in Romania acela s-a terminat, nu l-am gasit in Auchan, asa ca am luat varianta aceasta, la pachet (la propriu) cu o crema de fata din acelasi “soi”.
     Demachiantul este usor lichid, cu o consistenta mai degraba cremoasa si are un miros specific de… demachiant, de Nivea, de chimic de fapt. Stiti voi, e un miros placut, insa nici pe departe natural. Am nevoie de circa 3-4 dischete pentru a sterge complet de pe fata orice urma de machiaj. Hidrateaza tenul si il lasa destul de molatec, insa ce nu-mi place la el este ca dupa ce il folosesc am o senzatie de ten incarcat. Parca imi lasa o pelicula pe fata, senzatie destul de neplacuta.
     L-am folosit si pentru a-mi demachia ochii, insa ma usturau groaznic, avand aceeasi senzatie si pe linia genelor. Ba chiar pot spune ca uneori simteam arsuri. Asa ca nu-l recomand sub nicio forma sa-l folositi in zona ochilor.
     Il recomand? Si da, si nu. Sunt in dubii, pentru ca desi isi face treaba, are cateva parti neplacute: senzatie de pelicula pe fata si usturime / arsuri la nivelul ochilor. Depinde doar de voi daca doriti sa-l incercati.
     Pret: aproximativ 13-14 lei, cumparat singur.





  1. Lotiune tonica Nivea pentru uscat si sensibil.
     Nu pot spune mare lucru despre ea. Am cumparat-o mai mult ca sa sterg “urmele” demachiantului si/sau eventualele “reziduuri” ale machiajului. Mirosul abia se simte si nici nu pot spune exact cu ce seamana, nu are niciun efect special asupra tenului. Nu vindeca eventualele cosuri, nu inchide porii, nu hidrateaza fata. Mda, stiu, atunci de ce l-am mai luat? Pai, v-am zis de ce :).
     Il recomand? Tinand cont ca nu face nimic special, este doar decizia voastra daca aveti nevoie de el :).
     Pret: Cred ca vreo 14 lei. Sau 15, nu mai stiu exact cu cat l-am vazut in Romania. Oricum, undeva in jurul acestei sume.




  1. Emulsie nutritiva cu extract de castraveti Doina.
     Da, fetelor, vechea noastra Doina, pe care o stim cel mai probabil de la mamele si/sau bunicile noastre, care o foloseau pe vremea lui Ceasca, impreuna cu alte produse de la aceeasi firma. Ei bine, eu i-am ramas fidela pentru este pur si simplu fantastica. O folosesc indiferent de anotimp sau de cum am tenul, gras sau uscat, desi pe ea scrie ca este destinata doar tenurilor grase/mixte. O folosesc pentru ca mi-l hidrateaza exact atat cat are nevoie, il lasa extraordinar de moale si de catifelat si il curata de impuritati in profunzime. Mirosul este cel pe care il stiti, placut si cu un usor iz de alcool, pe care il si contine de altfel. Stiu ca alcoolul nu face bine tenului, insa emulsia e prea buna ca sa mai tin cont de acest aspect.
     O recomand? Oh da, fara indoiala.
     Pret: din Auchan l-am luat cu 3,5 lei, in farmacii l-am gasit cu 5 lei. Nu e mare diferenta, dar de ce sa dati bani in plus cand puteti sa ii tineti in portofel? 




  1. Nivea Visage crema nutritiva de zi.
     Inainte foloseam tot o crema Nivea, dar pe care scria pentru ten uscat, insa am cumparat-o pe aceasta pentru ca era la pachet cu demachiantul folosit mai sus si de care aveam neparata nevoie.
     Crema este destul de consistenta, are un miros frumos, usor floral si intra rapid in piele, in circa 10, maxim 15 minute. Ce nu-mi place este ca, la fel ca si demachiantul, lasa senzatia de pelicula pe piele. Culmea este ca de data asta nu patesc mereu la fel, desi tot timpul urmez aceiasi pasi. Hidrateaza relativ bine pielea, insa nu o recomand sa fie folosita ca baza atunci cand utilizati Maybelline Dream Matte Mousse, pentru ca nu va face fata fondului de ten. 
     O recomand? Da, pentru ca hidrateaza relativ bine si este o baza buna de machiaj.
     Pret: separat, cred ca 10-15 lei. Eu am cumparat-o impreuna cu demachiantul de mai sus, iar setul a costat 13 lei. 



  1. Demachiant Nivea Pure&Natural
     Este potrivit tuturor tipurilor de ten, pe care eu il folosesc indiferent de anotimp. Are o consistenta usor lichida, curata bine tenul de orice urma de machiaj si miroase a… natural, a iarba verde si flori, insa discret. Spre deosebire de celalat demachiant, nu lasa tenul incarcat. Nici pe acesta nu-l recomand pentru a demachia ochii, deoarece si el mi-a lasat senzatia de usturime si arsura. Hidrateaza tenul, il catifeleaza si te face sa-l simti mai “usor”.
     Il recomand? Da, pentru ca mi se pare mai bun decat celalat si cu siguranta il voi cumpara din nou.
     Pret: as spune, cu aproximatie, cam 14-15 lei.


  1. Crema de ochi “Vis de albastrele” si crema pentru ten uscat “Dor de apa” Spa Rustica

     Despre acestea nu voi vorbi prea mult, pentru ca le-am prezentat deja in detaliu AICI. Tot ce pot sa spun este ca le recomand cu mare drag, fac mai mult decat promit si le puteti cumpara de AICI.



     Pe langa produsele de mai sus, recomand cu incredere produsele pentru ten marca Yves Rocher. Am folosit gamele complete pentru ten uscat, gras si ten deshidratat si am fost multumita de toate produsele.

     Sper ca v-a placut postarea de astazi si pentru orice intrebari, sugestii, pareri / critici, aveti la dispozitie caseta de comentarii de mai jos.

     Voi ce produse pentru ingrijirea tenului folositi? Ati fi tentate sa incercati vreunul din cele prezentate de mine?

     De asemenea, va simtiti si voi letargice si aveti o stare de “facut nimic”?



               Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...