miercuri, 21 martie 2012

Swatch & review - Eyeliner mini-collection


     Hello, ladies.
     Stiti ca tot timpul ma plang ca am probleme atunci cand trasez codita cu eyeliner, cateodata imi iese, cateodata nu. Am luat la un moment decizia sa testez cat mai multe tusuri pentru ochi asa ca, de-a lungul timpului, am adunat mai multe astfel de produse, despre care vreau sa va vorbesc astazi. Este vorba de mai multe tipuri de tusuri pentru ochi, cat de bine se aplica, cum ma inteleg eu cu ele si daca le voi mai cumpara sau nu.
     Bun, si acum sa vedem produsele:




     Primul pe lista este tusul lichid de ochi de la ELF

     Ce spun ei?
     “S-a terminat cu bruscarea pleoapelor ochilor, odata cu utilizarea acestui tus de ochi care aluneca atat de usor. Tusul da o culoare intensa, creand un look foarte bine definit pentru o perioada indelungata. Varful sub forma de pensula poate fi folosit cu foarte mare usurinta si precizie pentru un aspect natural sau dramatic. INSTRUCTIUNI: Incepeti aplicarea de la coltul intern al ochiului, de-a lungul liniei genelor si mergeti spre exterior. Pozitionati pensula aproape de radacina genelor si cu o miscare fina si sigura miscati pensula. Pentru rezultate mai bune, utilizati-l impreuna cu Mascara Duo rezistent la apa.”.



     Ce spun eu?
     Eu am varianta veche a tusului si spun asta pentru ca, din cate vad, au schimbat forma ambalajului. Si, sper eu, ca singurele schimbari nu sunt numai in ceea ce priveste ambalajul. De ce spun asta?
     Tusul este, intr-adevar, foarte pigmentat, insa mi se pare foarte umed si se usuca extrem de greu. Dupa ce il aplic, trebuie sa am grija sa nu ridic pleoapele circa cinci minute, in caz contrar tusul se intinde si se duce naibii tot machiajul. Nici pensula nu ma multumeste: nu este subtire si “prinde” o cantitate prea mare de produs. Cand o folosesc pentru a aplica produsul pe linia genelor, isi face treaba cat de cat ok, insa cand vorba de codita, se duce naibii tot. Pensula este prea groasa pentru a trasa o linie subtire.



     Trebuie sa mai mentionez ca, uneori, parca imi simt ochii iritati de la el.
     Acum, nu dati cu pietre in mine, eu prezint strict produsul pe care il eu am si parerea pe care mi-a lasat-o. Poate ca oi fi nimerit eu un lot prost, de ce sa nu iau in calcul si aceasta varianta. Insa cel pe care il am acum nu ma multumeste deloc.
     In schimb, imi place ca nu se consuma repede. L-am cumparat in iulie 2011 si nici acum nu l-am terminat – insa precizez ca nu l-am folosit zilnic. Un alt plus ar fi ca se demachiaza usor.
     

     Pret: 8 lei. La cat am dat pe el, macar nu-mi pare rau ca nu e bun.
     Gramaj: 5 ml.

     O sa-l mai cumpar? Mnu, nu cred, pentru ca am gasit altele mai bune ca el.

     PRO’s – pigmentat, nu se consuma repede, pret foarte mic si se demachiaza repede.
     CON’s – se usuca foarte greu, este prea umed, iar pensula nu este subtire.




      Tusul de ochi Yves Rocher

     Ce spun ei?
     “Un tus de ochi fin, ultra-precis, care poate rezista pe pleoape pana la 12h. Nuanta intensa de negru sporeste frumuseţea naturală a privirii dumneavoastră. Pensula subtire asigura o trasare precisa si fina de-a lungul liniei genelor. Acest tus de ochi contine apa de musetel, cunoscuta pentru proprietatile sale calmante pentru o lungă perioadă de timp”.

      Ce spun eu?
     As putea spune ca produsul este unul timp carioca, desi in varful sau se afla o pensula. Pe acesta nu l-am cumparat, ci l-am primit cadou la o comanda. Inca nu aparuse pe piata nemteasca si il ofereau clientilor care faceau comanda de o anumita valoare pentru a-l testa. 



     Acest tus de ochi nu este la fel de pigmentat ca si ELF-ul, insa are multe alte plusuri. Pensula este extrem de subtire, astfel ca puteti trasa linii subtirii sau groase, in functie de preferinta. De asemenea, este ideala pentru a „desena” codita, deoarece va permite sa o „construiti” dupa bunul plac, in cele mai mici detalii.
     Tusul se usuca foarte repede si pot deschide ochii aproape imediat dupa ce l-am aplicat.
     Yves Rocher se lauda ca acest produs rezista 12 ore pe pleoape si nu pot decat sa le dau dreptate. Ba chiar am si adormit purtand acest tus, iar dupa doua (cand m-am trezit) statea cumintel la locul lui J.
De asemenea, nu-mi irita ochii si se demachiaza extrem de usor. Eu am varianta pe negru – singura, de altfel.
     Singurul sau minus ar fi ca nu se gaseste in Romania. Momentan, cel putin, insa sunt sigura ca il vor aduce destul de curand. Cand afirm acest lucru, ma bazez pe faptul ca nu l-am vazut pe site-ul lor romanesc, insa daca stiti ca se gaseste pe plaiurile mioritice, va rog atrageti-mi atentia asupra acestui lucru.

     Pret: 11.90 euro. Poate putin cam piperat pretul, insa in acest moment se afla la reducere pe site-ul YR nemtesc, la 7.90 euro.
     Gramaj: pe el scrie 1.2 grame.

     O sa-l mai cumpar? Da, clar, pentru ca pot trasa cu mare precizie o linie, de la cap la... coada :)

     PRO’s: pensula subtire, se usuca repede, nu irita ochii, se demachiaza usor si rezista cu succes 12 ore.
     CON’s: pretul cam maricel si faptul ca nu se gaseste si in Romania. Asta nu e un dezavantaj pentru mine, ci pentru voi, care locuiti in tara, caci mi-ar fi placut sa-l aveti si voi.




     Tus de ochi gel Maybelline

     Ce spun ei?
     „Noua formula a tusului de ochi nu contine ulei, este extrem de pigmentat si este sub forma de gel. Nu se intinde, este rezistent la apa si rezista chiar si 24 de ore. Nu afecteaza ochii sensibili, fiind testat oftalmologic.”.

     Ce spun eu?
     Dupa ce l-am cumparat si l-am folosit prima data, m-am intrebat: „Cum naiba am trait fara el pana acum”. Bine, stiu cum, abia atunci aparuse pe piata, dar intelegeti voi ce vreau sa spun. 



     Tusul este ambalat intr-un borcanas semi-transparent si vine insotit de o pensula speciala. Este sub forma de gel, are o consistenta usor cremoasa, este mat si este destul de pigmentat. Se aplica extrem de usor, orice greseala poate fi corectata fara probleme si se usuca imediat. Finish-ul sau este unul usor satinat.
     Nu mi-a iritat ochii, nu se intinde si intr-adevar este waterproof: am mers prin ploaie, fara umbrela, iar tusul a rezistat eroic. Nu stiu daca rezista 24 de ore, insa 10 ore sunt asigurate. Desi este waterproof, se demachiaza usor cu un demachiant normal.
     In ceea ce priveste pensula, este una rigida, dar cu varful moale, care asigura o aplicare precisa.
     Eu am varianta 01 – Black.



     Pret: am dat pe el circa 6 euro, nu stiu cat costa in Romania.
     Gramaj: nu scrie.

     O sa-l mai cumpar? Da, sigur, de ce nu? Face tot ce promite si nu m-a dezamagit cu nimic.

     PRO’s: usor de aplicat, consistenta gelo-cremoasa (stiu, suna funny :D), rezista minim 10 ore, waterproof, nu irita ochii, este pigmentat, vine insotit de o pensula buna.
     CON’s: nu am :)




     Tus de ochi gel Essence

     Ce spun ei?
     „Ocaziile speciale au nevoie de un machiaj special. Acum il puteti obtine folosind noul eyeliner gel de la Essence. Formula sa ultra-fina permite o aplicare exacta, similara eyelinerului lichid. Asigura un finish matasos si mai multe efecte, de la mat la stralucitor”. 



     Dupa ce am folosit incantata eyelinerul gel de la Maybelline, am zis ca trebuie sa-l incerc si pe cel de la Essence, mai ales ca ador aceasta firma. Pentru ca aveam pe negru, am decis sa iau de aceasta data maro.
     Tusul se afla ambalat tot intr-un borcanas, insa ceva mai mare si complet transparent. Dupa cum ati citit mai sus, este sub forma de gel si are un usor shimmer. Consistenta este mai cremoasa decat a Maybelline-ului si am senzatia ca se si aplica mai usor. Este pigmentat, se aplica cu usurinta si se usuca imediat. Desi este rezistent (tot peste 10 ore), se poate sterge fara efort in cazul in care ati gresit si doriti sa corectati.
     Nu-mi irita ochii si nu se intinde pe parcursul zilei, insa nu stiu daca este waterproof. Se demachiaza foarte usor.



     Pret – cam 3 euro.
     Gramaj – 3 ml
      O sa-l mai cumpar? Din nou, da. Pretul este foarte bun, iar produsul minunat.

     PRO’s – consistenta mai cremoasa, se aplica foarte usor, pigmentat, rezista timp indelungat, nu irita ochii, finishul este foarte frumos si pretul este perfect.
     CON’s – pai iar nu am :)




     Tus de ochi lichid de la ELF

     Ce spun ei?
     “S-a terminat cu bruscarea pleoapelor ochilor, odata cu utilizarea acestui tus de ochi care aluneca atat de usor. Tusul da o culoare intensa, creand un look foarte bine definit pentru o perioada indelungata. Varful sub forma de pensula poate fi folosit cu foarte mare usurinta si precizie pentru un aspect natural sau dramatic. INSTRUCTIUNI: Incepeti aplicarea de la coltul intern al ochiului, de-a lungul liniei genelor si mergeti spre exterior. Pozitionati pensula aproape de radacina genelor si cu o miscare fina si sigura miscati pensula. Pentru rezultate mai bune, utilizati-l impreuna cu Mascara Duo rezistent la apa.”.


     Ce spun eu?
     Un tus transparent care contine slipici, perfect pentru a fi aplicat peste un eyeliner normal pentru a obtine un look glamour. Pensula este subtire, astfel ca aplicarea se face cu precizie.
Se usuca destul de repede, nu-mi irita ochii si nici nu cade de pe pleoapa dupa cateva ore.
     L-am folosit o singura data pana acum, la look-ul acesta.
     Ce nu-mi place este ca se demachiaza destul de greu, insa este de inteles, tinand cont ca are sclipici. 



     Pret: 8 lei.
     Gramaj: 5 ml.

     O sa-l mai cumpar? Sincer, n-am idee. Imi place efectul sau si imi place produsul, in general. Insa nu sunt genul de persoana care sa poarte slipici la ochi, o fac doar la ocazii foarte speciale. Destul de rare in viata mea, cel putin in acest moment.

     PRO’s – se aplica frumos, se usuca repede, nu irita ochii.
     CON’s: se demachiaza greu


     Pensulele pe care le folosesc:

    
      Sper ca v-a placut postarea mea. Voi ce eyelinere folositi? Care v-a placut din cele prezentate de mine si care va tenteaza pentru a-l cumpara?


                 Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...