joi, 19 aprilie 2012

LOTN - I've got the blues

      Hello ladies.
     I think I’ve got the “make-up fever”, because these days you’ll see mostly looks, as various as possible.
Today I’ve got for you a “look of the night”, perfect for a night out with girls, a party and it’s perfect even a date, if you are bold enough :). I simply love this deep blue smokey eye look, it’s dramatic, sexy and it suitable for every eye color.
     Oh, and with this look, I “checked” three of your requests. You’ll see below what I’m talking about.

     Cred ca m-a cuprins “febra machiatului”, pentru ca zilele acestea o sa vedeti predominant look-uri, cat mai variate cu putinta.
     Astazi am pentru voi un “look of the night”, perfect pentru o seara in oras cu fetele, o petrecere si este perfect chiar si pentru o intalnire, daca sunteti destul de indraznete. Pur si simplu ador acest smokey eye in nuante de albastru inchis, este dramatic, sexy si se potriveste oricarei culori de ochi.
     Ah, iar cu acest am “bifat” trei dintre cererile voastre. Veti vedea putin mai jos despre ce este vorba.




     You’ve seen on my Facebook page the make-up I had on New Year’s Eve, one I never showed you here. Since you’ve liked it so much and asked me to show it to you on my blog, I’ve granted your wish.
     Also, you’ve requested to do a glam, evening look using only the Acid palette from Sleek. And the last request, which is actually a dare – a sweet girl told me that brunettes don’t look goodwith smokey eyes. Well, I proved her wrong, she absolutely loved this look.
     This look is very easy to do, all you need is a black pencil (smudged on the lid) and four eyeshadows: black, deep blue, blue and white. For a more dramatic effect, I added some falsies , but this step is optional for you.
     I hope you like this LOTN and please, don’t be shy and tell me your opinion.

     Ati vazut pe pagina mea de Facebook machiajul pe care l-am purtat in noaptea de Revelion, unul pe care nu vi l-am aratat niciodata aici. Dar pentru ca v-a placut foarte mult si m-ati rugat sa-l reproduc, v-am indeplinit dorinta.
     De asemenea, m-ati rugat sa realizez un look glam, de seara folosind doar paleta Acid de la Sleek. Iar ultima dorinta, care este mai mult o provocare – o fata foarte dulce mi-a spus ca brunetelor nu le sta bine cu smokey eyes. Ei bine, eu i-am dovedit contrariul, i-a placut foarte mult acest look.
     Pentru a realiza acest machiaj, aveti nevoie doar de un creion negru (intins pe pleoapa) si patru farduri – negru, albastru inchis, albastru si alb. Pentru un efect dramatic, am adaugat gene false, insa acest pas este optional pentru voi.
     Eu sper sa va placa acest LOTN si nu uitati sa-mi spuneti parerea voastra.


P.S.: Sorry about the quality of the close-up pics, but my camera ran out of batteries and I had to crop the other pictures.

        Imi cer scuze pentru calitatea pozelor close-up, insa aparatul foto a rasmas fara baterie, asa ca a trebuit sa "decupez" din pozele de ansamblu.


    



     




                                  The look, step by step



     Products used:

     Face:

Clinique Moisture surge intense
Yves Rocher face primer
Maybelline Dram Satin Liquid Foundation – 30 Sand
NYX Concelear in a jar
Essence Pure Skin compact powder – 02 sand
Sephora Blockbuster Make-up Studio – contouring
P2 Mission Summer Look creamy blush stick – 010 sunset lounge
Catrice Multi Colour Blush 010 “Riviera Rose” – blush and highlight


     Eyes: 

Primer ELF
Ada black eyeliner
Sleek Acid
Maybelline eyeliner gel - 01
Eyeliner Avon “Starry blue night” – waterline
Essence brow kit
Essence lash and brow gel mascara
Maybelline Vibrating Mascara


     Lips:

Sephora Blockbuster Make-up Studio





     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess.




Kisses and always be beautiful

Va pup si fiti frumoase










0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...