joi, 3 mai 2012

LOTD + mini-tutorial - Mysterious skies

     Hello, ladies.
     I hope you have a lot of patience today, because this is gonna be a pretty long post.
     I was really surprised when I saw that you liked the makeup I wore HERE and you asked me to recreate it. Even more, you asked me to do a mini-tutorial. And since your wish is my command, here they are: the look and the pic-tutorial.

     Sper ca astazi aveti multa rabdare, pentru ca postarea de astazi e destul de lunga.
     Am fost cu adevarat surprinsa cand am vazut ca v-a placut machiajul pe care l-am purtat AICI si ca m-ati rugat sa-l recreez. Mai mult decat atat, mi-ati cerut sa realizez un mini-tutorial. Iar cum dorinta voastra e porunca pentru mine, iata-le: look-ul si tutorialul realizat din poze.




     For this look, I used three Sleek palettes: Oh So Special, Monaco and PPQ. In the pictures below, I’ll show how I did my eye makeup, step by step.
     First, I applied a moisturizer, foundation and powder and, after that, I applied an eye primer from ELF.

     Pentru acest look, am folosit trei palete Sleek: Oh So Special, Monaco si PPQ. In pozele de mai jos, va voi arata, pas cu pas, cum am realizat machiajul ochilor.
     Mai intai, am aplicat o crema hidratanta, fond de ten si pudra, apoi am aplicat un primer pentru ochi de la Elf.




     On half of my eyelid, I dabbed Summer breeze – Monaco.

     Pe jumatate din pleoapa, am aplicat prin presare fardul Summer breeze din paleta Monaco.





     I continued by applying Aquamarine and Humming bird - Monaco on the rest of the eyelid and in the outer corner of my eye.

     Am continuat prin a aplica Aquamarine si Humming bird, tot din Monaco, pe restul pleoapei si in coltul extern al ochiului.






     


     In the outer corner, I applied Midnight Garden - Monaco and Black Box – PPQ. After that, I blended the colours to the browbone using Pamper from the Oh So Special palette.

     Tot in coltul extern am aplicat Midnight Garden - Monaco si Black Box, din paleta PPQ. Apoi, am blenduit fardurile spre osul sprancenei folosind nuanta Pamper din Oh So Special.





 
     On the browbone I used Barry white – PPQ and Bow – Oh So Special, to get a soft and subtle shimmer effect. I used Barry white to illuminate the inner corner of my eye.

     Sub spranceana am aplicat Barry white din PPQ si Bow din Oh So Special, pentru a obtine un efect sclipitor foarte subtil. Am folosit Barry White pentru a-mi ilumina si coltul intern al ochiului.








 
     I lined up my lower lash line using a kajal pencil from Essence – 11 Cool breeze. I smudged it using Black box in the outer corner of my eye, Aquamarine on half of the lash line and Humming bird between Barry white and Aquamarine.
     I lined up my upper lashline with the black eyeliner gel from Maybelline and, after that, I applied two mascaras: Astor swing and volume for… volume :)) and Maybelline Vibrating Mascara for longer lashes.

     Am subliniat linia inferioara a genelor cu un creion de ochi kajal de la Essence – 11 Cool breeze. Pentru a “indulci” linia eyelinerului, am aplicat in coltul extern Black box, pe jumatate din linia inferioara a genelor Midnight garden, apoi intre aceasta nuanta si Barry White am folosit Humming bird.
    Aam aplicat pe linia genelor de sus tusul de ochi gel de la Maybelline, iar apoi am folosit doua rimeluri: Astor swing and volume pentru… volum si Maybelline Vibrating Mascara pentru gene lugi.




 
     I completed the look by contouring my face, applying blush, highlighter and lipstick.
   
     La final, mi-am conturat fata si am aplicat blush, iluminator si ruj.



The products I used:

Face:

Clinique Moisture surge intense
Yves Rocher face primer
L’Oreal Indefectible – 145 beige rose
NYX Concelear in a jar
Essence Pure Skin compact powder – 02 sand
Yves Rocher duo powder – contouring
Duo Catrice “Pink grapefruit shake” – blush
Catrice Multi Colour Blush 010 “Riviera Rose” –highlight


Eyes:
Primer ELF
Oh So Special Sleek
PPQ Sleek
Maybelline eyeliner gel - 01
Kajal eyepencil – 11 Cool breeze
Essence brow kit
Essence lash and brow gel mascara
Maybelline Vibrating Mascara

Lips:
Coca Cola lip smacker
Essence lipliner – 01 soft rose
Avon lipstick – vintage pink


P.S.: Ignore the mascara smudges on the lid. I forgot about them.
        Ignorati petele de rimel de pe pleoape. Am uitat de ele :(
  




















                                                                       Bonus pics:








     I hope you’ve enjoyed reading this post and, if you like me to do other mini-tutorials like this, just let me know.
     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Sper ca v-a placut postarea aceasta si, daca doriti sa mai fac si alta data astfel de mini-tutoriale, trebuie doar sa-mi spuneti.
     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess.



                     Kisses and always be beautiful

                      Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...