marți, 15 mai 2012

Swatch and review - Sleek Monaco

     Hello, ladies.

     V-am tot amanat cu swatch-urile si review-ul paletei Sleek “Monaco” pentru ca blogger pur si simplu nu m-a lasat sa incarc pozele. Este adevarat ca si eu am fost ocupata, dar zilnic, timp de 3-4 ore, m-am chinuit sa incarc pozele si nimic. Dupa cinci zile de rugaminti fierbinti, injuraturi si toate cele, blogger a decis in sfarsit sa ma lase sa-mi fac treaba. Si finally, a venit si randul acestei minunate palete sa fie prezentata, fiind cea de-a patra din colectia mea Sleek.
     Stiti cum sta treaba cu paletele Sleek? De fiecare data cand primesc una noua, spun “asta este preferata mea”. Dar adevarul este ca nu poti o paleta favorita atunci cand vine vorba de Sleek, pentru ca fiecare este deosebita prin nuantele pe care le are. Ce pot, insa, sa spun este ca am cateva farduri preferate in fiecare paleta, de la care efectiv nu-mi pot lua ochii. Pe cele din “Monaco” o sa vi le spun cand va voi vorbi despre farduri.



     Ce spun ei:
     “Turcoazul fin al valurilor calme, albastrul profund al adancimilor marii, cremul nisipului fierbinte, organjul soarelui  ce iti mangaie corpul, rozul florilor mediteraniene  ... toate au fost adunate in paleta dedicata vacantei. Inchide ochii si fugi la mare, la liniste si soare! Evadeaza cu paleta “Monaco”!

     Greutate: 13.2g 
     Valabilitate: 12 luni de la deschiderea produsului
      Ingrediente: mica (CI 77019), talc, paraffinum liquidum, magnesium stearate ethylhexyl palmitate, dimethicone, propylparaben, methylparaben. May contain: titanium dioxide (CI 77891), yellow 6 lake (CI 15985), yellow iron oxide (CI 77492), red iron oxide (CI 77491), red 6 lake (CI 15850:1), red 7 lake (CI 15850:1), red 27 lake (CI 45410:2), ultramarine (CI 77007), hydrated chromium green (CI 77289), ferric ferrocyanide (CI 77510), black iron oxide (CI 77499). ”.


      

     Ce spun eu:
     Ei bine, nici nu cred ca putea sa existe o descriere mai frumoasa si mai potrivita pentru aceasta paleta. De cand am vazut-o prima oara m-am gandit la valuri turcoaz care saruta usor un nisip fin, galbui, la cocktailuri viu colorate, rochite inflorate, lungi si largi, flori roz, imense, prinse in bucle rebele, un apus de soare sangeriu si un cer instelat de un albastru inchis.
     Heeeeiiii, ce mai visez si eu. Si pentru ca un asemenea vis nu se poate realiza cat ai bate din palme, culorile din “Monaco” mi se pare mai mult decat perfecte pentru a transpune in machiaj gandurile zburdalnice. Am o multime de idei in ceea ce priveste aceasta paleta, pe care o sa incerc sa vi le arat cat de repede pot.
     Dar pana una-alta, sa vorbim despre “Monaco”.
     La fel ca celelalte “surate”, paleta aceasta este putin mai mica decat mana mea si foarte usoare, perfecta pentru a fi purtat in geanta. E dotata cu o oglinda ideala pentru retusarea machiajului si un aplicator cu buretel mai mult decat inutil.
     Are 12 pastilute cu farduri, 7 mate, 1 foarte putin sidefata (Washed Ashore) si 4 sidefat-metalice. Fardurile sunt cremoase, in special cele metalice, se blenduiesc extrem de usor si sunt foarte putin prafoase.
                                                    Mai jos gasiti mai multe detaliate


     Aplicate fara o baza, trei dintre farduri sunt cam… invizibile – Bamboo (care abia se vede), Sand Walker si Summer Breeze. Bine, nici cu o baza Bamboo si Summer Breeze nu sunt cu mult mai breze si este nevoie de ceva mai mult produs pentru a se vedea ceva pe pleoapa. Insa partea buna la aceste doua nuante este ca, fiind mai sterse, sunt ideale pentru a finisa un machiaj si pentru a face trecerea intre alte doua farduri.
     In schimb, Aquamarine, Midnight Garden, Magenta Madness, Moors Treasure si cele 4 farduri metalice sunt pigmentate si fara o baza. Iar atunci cand sunt aplicate peste primer sau o baza de machiaj, devin si mai intense, aproape ca ar vibra.
     Fardurile mele preferate din aceasta paleta sunt cele metalice, Magenta Madness si Moors Treasure.


                                                                   Fara baza





                                                                  Cu baza


     Am folosit aceasta paleta pentru a crea look-ul ACESTA, care stiu ca v-a placut foarte mult. De asemenea, “Monaco” mi se pare ideala pentru a crea look-uri naturale, romantice sau sofisticate.
     Paleta o puteti cumpara de pe Makeup Shop, la pretul de 36 de lei.
     Celelalte trei palete Sleek care-mi intregesc colectia sunt “Acid” – gasiti review AICI, “Oh So Special” – gasiti review AICI si “Me, Myself and Eye (PPQ)” – gasiti review AICI.

     Voua va place “Monaco”?  Ce palete Sleek detineti si ce va tenteaza sa cumparati?



                   Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...