luni, 16 iulie 2012

Review Ivatherm - Parerea partenerei de campanie, Madalina, despre produsele Ivatherm


            Hello again,girls! 
     Eu sunt Madalina si, asa cum v-am promis in postarea anterioara, revin cu un update la rezultatele pe care le-am obtinut in urma folosirii produselor de la Ivatherm primite spre testare, mai precis crema anti-celulitica Ivatherm Resveratrox Forte,  fondul de ten Ivatherm Joviale Fluid foundation-Sensitive Skin, nuanta 02, si  Ivatherm Herculane Thermal Water.




***
            Crema anticelulitica Ivatherm Resveratrox Forte



            O sa incep prin a va spune opinia mea despre  crema anti-celulitica Ivatherm Resveratrox Forte. Mai intai, ca o mica introducere, va pot spune ca in ultimele luni am tinut o dieta bazata pe proteine, care m-a ajutat sa "scap" de un numar destul de mare de kilograme, insa cum nu totul poate fi roz, aceasta schimbare a lasat in urma ei si un mare minus: celulita! O aveam si inainte, recunosc, insa parca este si mai evidenta dupa dieta, asa ca mi-am pus toate sperantele in  crema anti-celulitica Ivatherm Resveratrox Forte, in ideea ca imi va fi un aliat de nadejde. Am folosit-o zilnic, dupa dus, si am aplicat-o pe gambe, coapse, fese si abdomen, pentru ca acestea erau partile cele mai afectate. Este mai mult un gel decat o crema, avand o consistenta mai mult lichida decat solida, pe care l-am aplicat prin miscari circulare,utilizand o cantitate de crema cam de dimensiunea unei alune (in functie de zona, am suplimentat cantitatea, bineinteles).
            Ce mi-a placut: in primul rand, asa cum va spuneam si in postarea anterioara, mi-a placut foarte mult mirosul si senzatia racoroasa pe care o lasa in urma ei. De asemenea, am observat o mai mare hidratare a pielii in urma aplicarii acesteia, hidratare care se mentinea cu succes pana la urmatorul dus. Am mai observat si o anumita luminozitate a zonelor pe care am aplicat produsul, pe care nu pot spune ca am obtinut-o in urma aplicarii unei creme de corp normala.




            Ce nu mi-a placut: absorbtia acesteia in piele. Desi la inceput am avut impresia ca se absoarbe rapid, dupa cateva aplicari consecutive am observat ca nu este asa. Ca sa intre complet in piele, trebuia insistat foarte mult,altfel tot produsul se transfera automat pe haine, ceea ce nu mi s-a intamplat sa patesc pana acum cu un alt tip de crema de acest gen. Ca si cum ar fi plutit la suprafata pielii, mai precis. 

         


      De asemenea, cu tot regretul va spun ca, desi o folosesc de aproximativ trei saptamani, nu am observat nici o modificare a aspectului de coaja de portocala al pielii. Celulita mea e tot acolo si imi face zile negre in continuare, din nefericire. Poate ca trebuie insistat cu produsul pentru mai mult timp, dar avand in vedere perioada scurta a campaniei, si mai ales faptul ca am folosit-o zilnic, tubul este aproape gol, iar rezultatele nu se vad... imi ridica niste semne de intrebare asupra ei. Desi sunt oarecum tentata sa continui utilizarea ei, mai ales ca producatorii ne promit si un efect anti-recidiva, nu cred ca o voi cumpara, deoarece ptr. pretul ridicat pe care il are si promisiunile pe care le face...rezultatele nu vorbesc de la sine. Ma asteptam la mai mult.



            Fondul de ten Ivatherm Joviale



            Asa cum va spuneam si in prima postare, mie una mi-a placut acest fond de ten. Imi place in primul rand ambalajul acestuia, care este format dintr-o sticluta transparenta, prin care putem vedea cu usurinta cat produs mai avem disponibil, o pompita care ne ajuta sa dozam cantitatea, astfel incat sa nu utilizam mai mult produs decat este necesar, dar si impiedica oxidarea produsului, implicit modificarea culorii acestuia, si un capacel transparent, care protejeaza partea esentiala a ambalajului de potentialii microbi existenti in atmosfera.
            Are o  consistenta cremoasa, ceea ce ne ajuta sa il aplicam mai bine, deoarece eu una tot timpul am probleme cu fondul de ten daca incerc sa il aplic pe dosul mainii ca sa il incalzesc putin pentru o aplicare mai usoara (majoritatea "aluneca" foarte tare, si mereu imi patez ori masa de lucru, ori hainele de pe mine). 


             Ca si acoperire, as putea sa il situez undeva intre mediu si mare, insa comparativ cu alte fonduri de ten, acesta nu are tendinta de a se intari sau de a-si modifica textura in cazul in care intarzii cu aplicarea lui pe fata, de aceea pot sa imi iau timpul necesar pentru a-l lucra in locurile unde am nevoie de o acoperire mai mare, prin urmare pot aplica mai multe straturi fara sa creeze un aspect inestetic. Se aplica foarte bine si cu degetele, insa eu prefer sa il aplic cu pensula Sigma F80 sau cu pensula de stippling de la Real Techniques.


             Eu am un ten mixt, acneic, cu tendinte de ingrasare, asa ca am nevoie si de ajutorul unei pudre cu care sa il fixez pe parcursul zilei, deoarece sebumul meu nu poate fi tinut in frau mai mult de 2-3 ore. Totusi cred ca nu este un fond de ten potrivit pentru vara, deoarece, avand in vedere temperaturile ridicate de afara, chiar si cu ajutorul acestei pudre, dupa cateva ore simt cum literalmente se scurge de pe fata. O sa il folosesc mai des in zilele mai racoroase sau in sezoane mai reci,deoarece atunci chiar cred ca voi fi multumita pe deplin de el. Despre Joviale stim deja ca este bogat in ingredienti de hidratare, nu are parabeni, contine pigmenti minerali si alfabisabolol, cu proprietati anti-inflamatoare, calmante si anti-iritante, si pot sa spun ca tenul meu acneic este multumit la acest capitol, deoarece, comparativ cu alte fonduri de ten cu care am avut probleme suplimentare cu tenul dupa utilizare, aceste mi-l mentine in starea lui naturala. Nu pot spune ca a actionat la nivelul acneei, in sensul ca dupa folosirea lui cosurile nu mi-i s-au uscat si nici nu au disparut, insa nici nu mi-au aparut altele noi, ceea ce pentru mine este un mare bonus. 



            In principal, mi-a placut acest fond de ten, si probabil il voi recumpara, mai ales ca este unul dintre putinele produse de acest gen la care intr-adevar am gasit o culoare care sa se si potriveasca tonalitatii pielii mele (eu sunt situata undeva intre pielea alba si cea creola, insa cred ca pentru alte persoane cu pielea alba gama de culori a lui Joviale ar putea reprezenta o problema de vreme ce mie mi-i se potriveste nuanta 02 a acestui fond de ten).


            Apa termala Ivatherm


            Cred ca aceasta a fost cea mai folosita dintre toate produsele de la Ivatherm primite spre testare. Fiind vara, mi-au aparut niste iritatii suplimentare pe fata din cauza caldurii, iar apa termana Ivatherm a reusit cu brio sa le inchida si sa le vindece. Am aplicat-o si dupa curatari mai agresive ale tenului si mi-a indepartat imediat roseata. Prietenul meu a avut o arsura minora dupa un contact mai neplacut cu o tigara aprinsa si nu numai ca i-a luat usturimea aproape instant, dar nici nu a ramas cu semnul caracteristic arsurii dupa ce i-am aplicat putina apa.    
            S-a comportat foarte bine si in cazul arsurilor solare, deoarece am aplicat-o dupa o zi de strand si nu am mai simtit nevoia sa aplic o alta crema pe care o foloseam de obicei dupa o sesiune de plaja, crema cu proprietati calmante de altfel, pentru ca apa termala Ivatherm i-a luat locul cu succes.
            Si totusi din partea mea are un mare minus: ambalajul. Poate am nimerit eu un produs defect, nu zic nu, insa de fiecare data cand agit apa sau o las intr-o pozitie culcata, pur si simplu curge. Din cauza aceasta nu as putea niciodata sa o port in geanta, pentru ca mi-ar distruge tot continutul. Ma multumesc sa o pastrez acasa in frigider si sa o folosesc doar cand am nevoie de ea, insa mi-ar fi placut sa o pot purta cu mine ca sa ma racoresc si sa imi reimprospatez tenul cu ea ori de care ori as fi simtit nevoia. Deci...mare atentie cand cumparati produsul, ca sa nu patiti ca si mine!
***
            Cam acestea au fost parerile mele despre produsele Ivatherm,sper sa va fie de folos pe viitor in cazul in care va ganditi sa achizionati unul dintre ele. Doresc sa ii multumesc inca o data Anei pentru ca m-a ales pentru a testa aceste produse alaturi de ea, si celor de la Ivatherm pentru ca ne-au oferit aceasta ocazie. 


                       V-am pupacit!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...