miercuri, 4 iulie 2012

Swatch & Review - Kiss My Sass products


     Hello, ladies.

     I was telling you two days ago, in this post, that I’ve fallen in love with the Kiss My Sass products. I already showed you a look created with some of this products (I promise I’ll post more looks), but today I want to talk to you about the KMS blushes and the eyeshadows that I have.

     Va spuneam acum doua zile, in aceasta postare, ca m-am indragostit de produsele Kiss My Sass. V-am aratat deja un machiaj cu o parte din aceste produse (promit sa urmeze si alte look-uri), iar astazi vreau sa va vorbesc despre fardurile si blush-urile KMS pe care eu le detin.

   
  
    I did a lot of swatches and pictures, because the products are amazing and I tried to capture them from different angles and lights. I’m honestly telling you that these are the first very pigmented eyeshadows that I have and I’ll even dare to compare them with Lime Crime. No, I don’ț have any LM products, but I’ve seen swatches and, if you ask me, the Kiss My Sass eyeshadows are as pigmented as LM. And the best part is that KMS have much lower prices :).  So great quality and low prices, what more could you wish for?

     Am facut multe swatch-uri si multe poze, pentru ca produsele sunt extraordinare si am incercat sa le surprind din diverse unghiuri si lumini. Va spun sincer ca sunt primele farduri atat de pigmentate pe care le detin si chiar merg atat de departe incat le compar cu cele de la Lime Crime. Nu, nu am niciun produs Lime Crime, insa am vazut swatch-uri pe net si, dupa parerea mea, fardurile Kiss My Sass sunt la fel de pigmentate precum LM. Partea buna este ca preturile KMS sunt mult mai mici :). Deci calitate excelenta si preturi mici, ce v-ati putea dori mai mult?


Click all the pictures to maximize / Click pe toate pozele pentru marire







     Before I show the products, I want to say that all the swatches are made on bare skin, without any base (no foundation), no primer, no makeup base or even powder). The eyeshadows were applied on bare skin and you will see in the pictures why I stress about this thing.

     Inainte sa va prezint produsele in detaliu, vreau sa mentionez un lucru: toate swatch-urile sunt facute direct pe piele, fara niciun fel de baza (fara fond de ten, fara primer, fara baza de machiaj sau macar pudra). Fardurile au fost aplicate direct pe piele, o sa vedeti in poze de ce insist pe acest lucru.

     What I’ve got: four eyeshadows, two blushes (one I use as a highlight) and two eyeshadow samples.

     Ce am primit eu: patru farduri, doua blush-uri (unul il folosesc pe post de highlight) si doua mostre cu farduri.















     The eyeshadows are loose and they come in small jars – on the front they have a label with the eyeshadow’s name and the company’s logo, and on the back you’ll find the ingredients and other info about the product.
     As I said before and as you will notice too, the eyeshadows are very pigmented and you need a small amount of products to “color” your lids. They blend really easy, just 2-3 “swipes” with your blending brush and the colors are mixed. Also, the eyeshadows are resistant: after 8-9 hours of wearing them, the makeup was intact.

     Fardurile sunt sub forma de pulbere, vin ambalate in borcanele - pe fata au lipite o eticheta cu numele fardului si logo-ul firmei, iar pe spate sunt trecute ingredientele si alte detalii despre produs.
     Dupa cum v-am spus si dupa cum veti observa si voi, fardurile sunt foarte pigmentate si este suficienta o cantitate mica de produs pentru a va “colora” pleoapele. Se blenduiesc usor, din doua-trei miscari cu o pensula pufoasa ati amestecat cu usurinta culorile. De asemenea, fardurile sunt foarte rezistente: dupa 8-9 ore de de purtat pe pleoape, machiajul era intact.













     “Broken Hearted” and “Tea Rose” have a shimmery, slightly golden finish, “Metamorphosis” has a shimmery silver finish, and “Diamonds & Pearls” is pearly.
     Kiss My Sass offers you the possibility to choose the quantity of eyeshadow you want to buy and, obviously, the price varies too. For more details, please check out the site – click HERE.

     “Broken Hearted” si “Tea Rose” au un finish “sclipicios”, usor auriu, “Metamorphosis” are un finish argintiu “sclipicios”, iar “Diamonds & Pearls” este perlat.
     Kiss My Sass va ofera posibilitatea de a alege cantitatea de fard pe care doriti s-o comandati si, evident, pretul variaza si el. Pentru mai multe detalii, am sa va rog sa intrati pe site – click AICI.

















 
     The blushes are exactly like the eyeshadows: very pigmented, they blend easily and they’ll stay on your face for hours.
     “Knockout” is an orange blush, which I adore because it makes my complexion look fresh and I can use it at almost any look. It has a semi-matte finish and small shimmery particules.
     “Sunday Morning” is a flesh tone blush, which I preffer to use as a highlight because of it’s slightly pearly finish.
     You can choose the quantity of product you want to buy and, obviously, the price varies too. For more details, please check out the site – click HERE.


     Blush-urile sunt la fel ca si fardurile: foarte pigmentate, se blenduiesc usor si rezista ore intregi pe fata.
     “Knockout” este un blush portocaliu, pe care il ador pentru ca ofera o nota de prospetime tenului meu si il pot folosi aproape la orice machiaj. Finish-ul este semi-mat si contine particule discrete de sclipici.
     “Sunday Morning” este un blush de culoarea pielii, pe care prefer sa-l folosesc pe post de highlight datorita finish-ului usor sidefat pe care-l are.
     La fel ca la farduri, si aici puteti alege cantitatea de fard pe care doriti s-o comandati. Pentru mai multe detalii, am sa va rog sa intrati pe site – click AICI.










     The two samples I got are “Tidal Wave” and “Negligee”, un dark green and a dusty mauve, which I adore.
     They’re both pigmented, obvious, “Tidal Wave” has a semi-matte finish and small shimmery particules, while “Negligee” is pearly.

     Cele doua mostre de fard primite sunt “Tidal Wave” si “Negilgee”, un verde inchis si un mov prafuit, pe care le ador.
     Ambele sunt pigmentate, evident, “Tidal Wave” are un finish semi-mat si contine mici particule de sclipici, in timp de “Negligee” este sidefat.













     I, for one, totally adore Kiss My Sass products, because I can do so many looks using only 6 eyeshadows and two blushes. I promise that today I’ll make time to post another makeup using some of these products, one suited for day time, but colorful and perfect for the summer time.
     Click HERE to see the first look I've created using these products.

     Eu, una, ador produsele Kiss My Sass, pentru ca pot realiza o intreaga varietate de look-uri folosind sase farduri si doua blush-uri. Promit ca astazi o sa-mi fac timp sa postez inca un machiaj cu aceste produse, unul potrivit pentru zi, dar colorat si perfect pentru vara. 
    Click AICI pentru a vedea primul look realizat cu aceste produse.

     What do you thing about Kiss My Sass products, do you like them? Be honest, have I tempted you buying them?

     Voi ce parere aveti de produsele Kiss My Sass, va plac? Ia spuneti, v-am tentat sa le cumparati?


     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess.


                        Kisses and always be beautiful

                             Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...