joi, 16 august 2012

LOTN - Purplelicious (pic heavy!)


     Hello, ladies.

     My eyeshadow collection is gettin’ bigger by the day (like my nail polish collection, but that’s another story) and, sincer usually it’s hard for me to choose from so many “toys”, I decided tu use them by brand. In the last two-three weeks I’ve been using Sleek, but starting yesterday I decided to go with Kiss My Sass. I already told you about the KMS products HERE and HERE and you know how much I like them.
     So, today I have for you a purple look and I’m not talkin’ only about the shades I used for my eyes :).

     Colectia mea de farduri se mareste pe zi ce trece (ca si cea de oje, dar asta e alta poveste) si, pentru ca de obicei imi este foarte greu sa aleg din atatea “jucarii”, am decis sa le folosesc in functie de brand. In ultimele doua-trei saptamani am mers pe Sleek, insa incepand de ieri am trecut la Kiss My Sass. V-am povestit deja despre produsele KMS AICI si AICI si stiti cat de mult imi plac.
     Asadar, astazi am pentru voi un look mov si nu ma refer doar la culorile folosite pentru ochi :).




      For today's makeup I used not only purple eyeshadows (with a little bit of pink and a pale pink-coral-ish), but I also used a purple blush and a purple lip glaze.It’s a bold and colorful look, suitable for evening or special occasions. Nevertheless, this look can be worn during day time if you use a flesh eyepencil instead of a purple one and if you choose a less bright blush and a pale lipstick.
     That being said, enjoy the pics.

     Pentru machiajul de astazi am folosit nu doar farduri in nuante mov (plus putin roz si roz-corai pal), ci si un blush si un lip glaze tot mov. Este un look indraznet si colorat, potrivit mai mult pentru seara sau pentru o ocazie speciala. Cu toate acestea, poate fi transformat intr-unul de zi daca pe waterline folositi un creion in culoarea pielii in locul celui mov, iar blush-ul si lip glaze-ul le inlocuiti cu unele in nuante mai “cuminti”.
     Acestea fiind spuse, va las cu pozele.




















































The products I used:

Face:

Ivatherm Ivahidra + Hydrating Facial Cream
L’Oreal Nude Magique BB Cream
Yves Rocher Flawless Finish Fluid Foundation  - Beige 100
Rimmel “Stay Matte” presses powder – 004 Sandstorm
Yves Rocher Duo Face Powder Palette






Eyes: 






Primer ELF
P2 Intensive Khol Eyeliner – 022 Opulent Bali – waterline and lower lash line
Maybelline eyeliner gel





Essence brow kit
Essence lash and brow gel mascara
L’Oreal Studio Secrets fibre mascara base
L’Oreal Volume Million Lashes


Lips:

Maybelline ColorSensational Cream Gloss – 360 Stellar Berry








     I hope you’ve liked this look. For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Sper ca v-a placut look-ul de astazi. Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess.




                           Kisses and always be beautiful

                                Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...