miercuri, 31 octombrie 2012

Giveaway "Twilight - Breaking Dawn Part 2"

     Hello, ladies.

     Am vazut cat de mult v-a placut colectia Essence "the Twilight saga" si stiu ca sunteti nerabdatoare sa apara si in Romania. Prevad ca produsele se vor vinde ca painea calda, la fel cum se intampla si aici, de altfel.
     Dar pana ajunge colectia si la voi v-am pregatit o mica surpriza :D.




 Premiul:

- trei oje - "02 alice had a vision again", "03 a piece of forever" si "04 edward's love";
- un pigment - "02 alice had a vision again";
- un lipgloss - "C01 alice had a vision again";
- un eyeliner - "02 jacob's protection"



Ce aveti de facut:
- sa dati LIKE paginii mele de Facebook;
- sa ma urmariti prin GFC;
- sa ma urmariti prin email - Follow me by email; ATENTIE - va rog sa confirmati acest lucru dupa ce veti primi mail-ul de rigoare;
- sa dati share acestei postari si sa-mi lasati in formular link-ul share-ului - ATENTIE, share-ul trebuie sa fie public, ca sa-l pot vedea si eu.
- sa-mi lasati adresa voastra de email.


Disclaimer:
-        -  La acest GA pot participa doar persoanele care locuiesc in Romania sau au o adresa valabila in Ro;
-       -   Persoanele inscrise de pe acelasi IP sau care au conturi duble vor fi descalificate. De asemenea, nu accept inscrieri de la barbati;
-        Nerespectarea oricarei reguli atrage dupa sine descalificarea.
-   - Castigatoarea are 48 de ore la dispozitie pentru a ma contacta, altfel voi alege pe altcineva.
         Giveaway-ul incepe astazi, 31 octombrie 2012, si se incheie pe 15 noiembrie, la ora 23:59. Imi rezerv 48 de ore pentru a anunta castigatoarea. 
        Bafta tuturor.  
            
            

 
              Formular de inscriere




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...