luni, 7 ianuarie 2013

LOTD - Fresh peach (makeup on a different person)



     Hello, ladies.

     Today I’ll show you my first makeup of 2013 and, surprise, you won’t be seeing me in the pics. My friend, Alexia, paid me a visit today and, after we were done gossiping, she asked me to do her makeup. I was a little out of ideas, but she helped me by saying “do what you wanna do, Ana”. And Ana did a simple daytime makeup, colourful and cute.

     Astazi am sa va prezint primul machiaj pe 2013 si, surpriza, nu eu voi aparea in poze. Prietena mea, Alexia, m-a vizitat astazi si, dupa ce-am terminat “portia” de barfa, m-a rugat sa-I fac un machiaj. M-a prins putin in pana de idei, insa m-a ajutat foarte mult ca mi-a dat mana libera. “Fa ce vrei tu, Ana”, iar Ana a vrut un machiaj de zi simplu, colorat si dragut.






     When I started to do her makeup I didn’t have in mind any particular makeup or makeup style, I just went with the flow. The idea to add a touch of blue came only in the last minute, for a pop of color and a fresher look. At least that’s how I see it. I know, don’t tell me, I really did a mess with the eyeliner, especially with the wing. In my defense, I used a gel liner from Essence which was pretty dry and I only realised that after I started using it.

     You’ll see in the list below two new Essence products from the “Snow Jam” collection: eyeshadow sorbet. This is all I’m gonna say for now: I freakin’ love them. And I will review them ASAP.
     I promise I will do this makeup on me too so you could see how it looks on hooded eyes.

     Cand am inceput s-o machiez nu m-am gandit la niste culori sau la un stil anume, pur si simplu am facut ce mi-a venit pe moment. Ideea de a adauga putin albastru a venit la final, pentru un pic de culoare si un machiaj mai… fresh. Eu asa il vad. Stiu, nu-mi spuneti, am zbarcit-o grav cu eyelinerul, mai ales in ceea ce priveste codita. Spre apararea mea, am folosit un gel liner de la Essence care este cam uscat si mi-am dat seama de asta dupa ce incepusem sa-l aplic.

     Veti vedea in lista cu produse de mai jos doua produse Essence din colectia “Snow Jam” si anume fardurile crema. Atat va spun: I freakin’ love them. Le voi face un review cat pot de repede.
     Promit sa recreez acest machiaj si pe mine ca sa vedeti cum arata pe pleoape “cazute”.

























Face:

Ivatherm Hydrating Face Cream (for very dry skin or dry skin as a result of a dermatologic treatment)
Flormar Illuminating Primer
Rimmel Wake Me Up foundation - 103 True Ivory
Rimmel Match Perfection Ultra Creamy Compact Powder - 103 True Ivory
Yves Rocher duo powder – contouring


Eyes:

ELF Eye Primer
NYX Jumbo Eye Pencil “605 Strawberry Milk” – mobile lid / pleoapa mobila
Essence “Snow Jam” eyeshadow sorbet 01 – inner corner and browbone / coltul intern si arcada
Essence “Snow Jam” eyeshadow sorbet 03 – lower lash line / linia genelor de jos
Essence gel eyeliner – 02 London Baby
P2 Intensive Khol eyeliner – “021 Gorgeous Germany”
Maybelline Volume and Define



Lips:

Catrice Lip Cream “Siberian Call” LE – C02 Coral-al-al-al



     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 




                       Kisses and always be beautiful

                              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...