miercuri, 2 ianuarie 2013

NOTD - Bows and sparkles



     Hello, ladies.

     HAPPY NEW YEAR!!! I hope you had a wonderful Christmas, a great New Year party and I hope you’re ready for 2013m whatever it may bring you (and I hope it will be only happiness). I’ve got big plans for this year, some of them blog related.
     The first post on 2013 will be a manicure, to be more precisely the one I wore on New Year’s Eve.

     LA MULTI ANI!!! Sper ca ati petrecut frumos de sarbatori si ca sunteti pregatite pentru 2013, orice v-ar aduce el (eu sper sa va aduca numai fericire). Eu am planuri mari pentru anul acesta, inclusiv in ceea ce priveste blogul.
     Prima postare pe anul acesta va fi o manichiura, mai exact cea pe care am purtat-o de Revelion.






     Initially I wanted to wear on my nails THIS model, but I change my mind and went for the one you'll see in the pics below.
     For this manicure I used the followings: Essence Colour&Change (01 wonderlicious green), a regular P2 top coat, a Catrice Million Styles top coat (C06 Godfahter of Pearl), a stamping image plate from Essence and two stamping nail polishes from Essence.
     The steps: I applied the Colour&Change nail polish, let it dry, then on half of my nail I applied the P2 top coat to change the Essence nail lacquer’s colour. Also, I used a nail strip to get a line as straight as possible. I applied the Million Styles top coat on the darker side of the nail and, after it dried, I stamped a bow on each nail (a black and a white one).
     That’s it, I hope you’ll like it.  


     Initial am vrut sa port pe unghii modelul ACESTA, insa m-am razgandit si am optat pana la urma pentru cel pe care-l veti vedea in pozele de mai jos. 
     Pentru a obtine modelul de mai jos am folosit urmatoarele: oja Colour&Change de la Essence (01 wonderlicious green), un top coat normal de la P2, un top coat Million Styles de la Catrice (C06 Godfather Of Pearl), o placuta pentru modele pe unghii de la Essence si doua oje pt stamping tot de la Essence.
     Cum am procedat: am aplicat oja de la Colour&Change, am lasat-o sa se usuce, apoi pe jumatate de unghie am aplicat un top coat normal de la P2 pentru a schimba culoarea ojei de la Essence. De asemenea, am folosit o banda subtire pentru a obtine o linie de delimitare cat mai dreapta. Am aplicat top coat-ul Million Styles de la Catrice pe partea de unghie unde oja este mai inchisa, iar dupa ce s-a uscat, am “stampilat” cate o fundita pe fiecare unghie (una neagra, una alba).
     Asta este tot, sper sa va placa.

























     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 





                       Kisses and always be beautiful
                              Va pup si fiti frumoase





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...