luni, 29 aprilie 2013

Colaborare de Paste: Iarba / Flori



     Hello, ladies.

     Inca putin si vine Pastele, ceea ce inseamna ca noi, femeile, am intrat pe ultima suta de metri cu pregatirile: curatenie, cumparaturi, preparat mancaruri gustoase. Dar, pe langa toate acestea, trebuie sa ne gandim si cum vrem sa aratam in Duminica Pastelui.
      Anul acesta n-am avut timp sa pregatesc niciun machiaj, insa am pentru voi cateva manichiuri foarte dragute, facute in cadrul unei colaborari cu alte bloggerite. Ne-am propus sa va aratam ideile noastre de manichiuri pentru Paste, impartite in cinci teme, eu participand la patru dintre ele.






     Tema de astazi este “Iarba / Flori”, iar eu am doua manichiuri pentru voi.
      Pentru prima manichiura am ales sa fac un desen cu “mana libera”, inspirat de pajisti verzi, vreme frumoasa si copaci infloriti. Nu ma pricep deloc la desen, iar mai bine de atat nu pot face, asa ca rog sa fiti indulgente.
      Cea de-a doua manichiura este inspirata de noptile caldute de primavara, in care luna lumineaza florile, iar licuricii danseaza in aer.
      Am avut rabdare sa fotografiez ojele doar pentru a doua manichiura, insa va spun ca pentru colaborarea de astazi am folosit oje Essence, Catrice si P2.

     Sper sa va placa.























     Nu uitati sa aruncati o privire si la postarile colegelor mele.

·  Mihaela - http://lacquerbuzz.com


     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 






          Kisses and always be beautiful
              Va pup si fiti frumoase


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...