duminică, 12 mai 2013

O leapsa mai... altfel



Hello, ladies.

Am primit o leapsa foarte interesanta de la Laura’s Corner, care mi-a dat mult de gandit si a rascolit niste “lucruri” in mine. Recunosc ca m-a deprimat putin sa ma gandesc la viata mea pentru ca tag-ul a adus la suprafata amintiri pe care le prefer ingropate, lucruri prezente la care nu vreau sa ma gandesc si un viitor caruia vreau sa-i fac fata atunci cand va veni. Ce pot sa spun, cred ca sunt in perioada de negare.
Sa trecem la tag.Ah, era sa uit: in lipsa de inspiratie am preluat titlul de la Laura, care sper ca nu se va supara.






  1. Descrie-ti viata, in momentul actual, printr-un singur cuvant: 
     Semi-implinita, daca exista cuvantul.


  1. Se spune ca “Niciodata nu trebuie sa zici niciodata”. Insa tu esti convinsa ca NICIODATA:
     Niciodata nu voi ierta anumite persoane din viata mea care mi-au facut rau cu buna-stiinta si cat se poate de intentionat. Am trecut peste momentele respective, insa nu uit si nu iert.
     Niciodata nu as putea ierta infidelitatea si tradarea. Daca iubesti si respecti un om, nu i-ai putea face rau astfel.
     Si niciodata nu as accepta ca cineva sa faca rau, in orice fel, celor dragi mei. Don’t wanna mess with me, I swear.


  1. Cum ai defini iubirea in cat mai putine cuvinte?  
     Din punctul meu de vedere, iubirea este un sentiment care se naste din compatibilitate, respect, intelegere, unitate si, mai ales, comunicare. Iubirea poate tine o luna, trei ani sau toata viata, in functie de cat de compatibili sunt partenerii, cat de mult se respecta, se inteleg sau cat sunt de uniti.


  1. Daca o persoana iti face rau in mod intentionat,cum reactionezi? Ii platesti cu aceeasi moneda sau o ierti?
     Nu sunt adepta ideii “ochi pentru ochi, dinte pentru dinte” si nici nu cred in Dumnezeu ca sa pot spune “ii va pedepsi Divinitatea”. Insa cred ca soarta, karma, destinul si cum mai vreti voi sa spuneti are grija ca, mai devreme sau mai tarziu (in cazul unora mai tarziu), fiecare sa primeasca ce merita. Asa ca de ce sa ma mai stresez eu?


  1. Te-ai intrebat vreodata care ar fi “rolul” tau in aceasta lume? Si daca raspunsul este afirmativ, ai gasit un raspuns?
     M-am nascut ca sa aduc pacea pe pamant, sa salvez balenele de la disparitie, sa sterg foametea de pe pamant si sa… Ah, stai, nu sunt Miss Universe (thank God) ca sa dau un raspuns standard.
      Sunt de parere ca, in viata, un om trebuie sa planteze un pom, sa ridice o casa si sa creasca un copil. Copilul il voi face si pomul il voi planta atunci cand voi avea propria mea casa, in a few years or so. Nu cred intr-un curs al vietii predestinat si nici ca “exista cineva care are un plan cu noi”, eu cred ca dormim asa cum ne asternem si rolul in lumea aceasta ni-l facem singuri.


  1. Ce ai schimba la oameni?
     Depinde daca la oameni in general sau la niste oameni anume. Daca e prima varianta, voi da un raspuns dur: umanitatea este proasta. Noi, toti oamenii de pe pamant suntem niste prosti pentru ca ne batem joc unii de altii, crezand ca daca unii au mai multi bani decat altii asta le da dreptul sa-i trateze pe restul ca pe niste scalvi. Suntem niste prosti pentru ca ne batem joc de natura, de animale, de mediul inconjurator. Suntem niste prosti pentru ca ne lasam indobitociti de media si nu numai pe zi ce trece si facem acelasi lucru si cu plozii nostri. Drept urmare, as schimba mentalitatea umanitatii.
     Daca e vorba de oamenii din jurul meu, nu as schimba nimic. Pe cei pe care nu-i plac ii ignor pur si simplu, iar care-mi sunt dragi imi sunt aproape pentru ca i-am acceptat asa cum sunt. Deci nu as schimba nimic la ei. Simplu, nu? :)


  1. Daca ai putea da timpul inapoi ai schimba ceva din trecutul tau?
     Evident, primul impuls este sa spun ca as schimba toate greselile din trecut. Insa daca stau sa ma gandesc bine, nu as schimba nici macar o greseala, pentru ca ele m-au facut omul care sunt astazi, mi-au dat intelepciunea pe care o am acum si experienta de viata. Fara acele greseli nu as stii cum sa reactionez acum in anumite situatii, nu as fi in locul in care sunt acum si nu l-as avea pe sotul meu.


  1. Care este persoana pe care o admiri cel mai mult?
     Una dintre persoane este tatal meu, pe care il iubesc, il respect enorm si pentru care mi-as da viata. Este cel mai bun tata din lume, cine-l cunoaste poate spune acelasi lucru si mi-as dori sa fiu un parinte macar pe jumatate atat de bun cat a fost el. Iar cealalta persoana nu mai este printre noi.


  1. Ce faci cand vezi pe cineva necunoscut plangand?
     Va expun urmatoarea situatie: sunteti pe strada si primiti un telefon de la cineva care va da o veste extrem de proasta si cat se poate de personala. Va opriti, va asezati pe o banca si incepeti sa bociti. Serios acum, daca un strain s-ar opri si v-ar intreba ce aveti, v-ati deschide sufletul in fata lui? Asa credeam si eu :). I rest my case.


  1. Daca ai afla ca mai ai doar o zi de trait cum ti-ai petrece-o?
     Alaturi de cei dragi, having the time of my life.


  1. Gandeste-te cum erai acum 5 ani, ce aspiratii si vise aveai? Ai realizat ceva din tot ceea ce aveai in plan?
     Acum cinci ani nici macar nu aveam in plan sa fiu unde si cu cine sunt acum, dar in principiu imi doream cam acelasi lucruri. O parte dintre ele au devenit realitate, altele sunt “in pending”.


  1. Daca ai putea sa afli ceva din viitorul tau ce anume ai vrea sa stii?
     Nu vreau sa stiu nimic din ce se va intampla in viitor.


  1. Te deranjeaza cand alta persoana face un lucru pe care nu il suporti,insa tu la randul tau il faci.
     Daca m-ar deranja ca o persoana face un anumit lucru, atunci eu nu l-as face niciodata.



     Acestea sunt raspunsurile mele si chiar as vrea sa stiu ce parere aveti despre ele.

     Dau tag-ul mai departe catre:




     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 




          Kisses and always be beautiful
              Va pup si fiti frumoase





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...