vineri, 31 mai 2013

Swatch & Review - Sleek Primer palette (ro only)



     Hello, ladies.

     Rusine mie, mai e putin si se face o luna de cand am postat ultimul review, insa n-am avut nici chef si nici inspiratie. Bine, nici acum nu navalesc ideile peste mine, desi trebuie sa va prezint o multime de produse, insa incerc sa ignor “blocajul” acesta.
     Trecand la subiect, astazi am sa va vorbesc despre paleta de primere de la Sleek.


     Mi-am dorit paleta de cand am vazut-o prima data pe MakeupShop si nu-mi pare rau ca am cumparat-o. O am de vara trecuta (v-am aratat-o prima data AICI) si o folosesc de cate ori vreau sa ofer intensitate fardurilor, indiferent daca acestea sunt pigmentate sau nu.
     Sa vedem cum se prezinta paleta.




     PRO’s:

-         12 pastilute cu primere sidefate extrem de pigmentate;
-        sunt o combinatie de farduri crema si primer; ca sa va faceti o idee, sunt ceva mai cremoase decat baza de machiaj de la NYX;
-         varietate mare de culori, astfel incat este imposibil sa nu gasiti baza potrivita pentru orice fard din colectia voastra;
-         pot fi folosite ca baza indiferent ca doriti sa faceti un machiaj colorat, smokey sau natural;
-         se intind foarte usor pe pleoapa si pot fi combinate in functie de fardurile folosite;
-         toate fardurile crema sunt foarte pigmentate;
-         imi place ca, in sfarsit, cei de la Sleek au inclus un aplicator cu pensule la ambele capete, foarte utile pentru a intinde produsul pe pleoapa.
-         fiind foarte pigmentate, nu este nevoie sa aplicati mult produs, asa ca paleta o sa va tina o buna bucata de timp;
-         unele nuante pot fi folosite si pe post de baza pentru blush sau iluminator.














     Con’s:
-         nu-mi place ca, daca aplicati primerul direct pe pleoapa, fardul incepe sa se stranga dupa circa o ora-doua, cel putin in cazul pleoapelor uleioase. Drept urmare, este nevoie sa aplicati un primer obisnuit inainte de a le folosi pe cele din paleta Sleek.


     Swatch-uri:














     Mai jos aveti o mica demonstratie pentru a vedea cat de bune sunt aceste primere. Am folosit fardul gri din paleta Sleek Glory si pe cel alb din paleta Sleek Acid, ambele fiind foarte slab pigmentate.







     Poate pentru voi ar putea fi un inconvenient sa aplicati primer obisnuit si apoi unul din paleta, insa eu oricum fac asta indiferent ce baza de machiaj folosesc. Drept urmare, ma declar cat se poate de multumita de acesta paleta si o recomand cu drag. 
     Am folosit-o pentru urmatoarele machiaje:
 


     In mod normal, paleta de primere poate fi cumparata de pe Makeup Shop, insa vad ca momentan nu este disponibila. Cand va fi din nou pe stoc am sa va anunt. 



     I hope you’ve liked this look. For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).
     Sper ca v-a placut look-ul de astazi. Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess.
            Kisses and always be beautiful
                                  Va pup si fiti frumoase


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...