luni, 3 iunie 2013

Spring haul: makeup and skin care products etc... (1)



     Hello, ladies.

     In the last few weeks I haven’t been shopping as much I used to and that only because I realized that I have enough eyeshadow palettes, lipsticks, eyeliners, nail polishes etc. Ok, I admit, I did buy a nail polish or a lipstick every now and then, but not too many and only because I really wanted them and they were in sale too. Other than that, I bought most of the products in march and april. Also, I received other products to test them, I will tell you which ones.
     Today I’ll show you some skin care products, makeup products and accessories, perfumes etc.

     In ultimele saptamani am lasat-o destul de “moale” cu shopping-ul, iar asta pentru ca am ajuns la concluzia ca a destule palete cu farduri, rujuri, creioane de ochi, oje etc. Bine, recunosc, am mai cumparat o oja, un ruj acolo, dar nu prea multe si numai pentru ca mi le doream mult si erau si la reducere. In rest, mare parte din produsele pe care le veti vedea atat in postarea de astazi, cat si in cea de maine, au fost cumparate in martie si aprilie. De asemenea, altele au fost primite pentru testare, voi preciza eu care anume.
     Astazi am sa va prezint produse de ingrijire a tenului, produse si accesorii de machiaj, parfumuri etc.







  1. Yves Rocher Cleansing Milk (4 euros) + Night Cream (6 euros) for dry or very dry skin / Demachiant si crema de noapte pentru piele uscata sau foarte uscata.

     I haven’t tried the cleansing milk yet, but I love the night cream. I’ll review them both soon.

     Nu am incercat inca demachiantul, insa ador crema de noapte. O sa le fac ambelor review pe blog.






  1. Avene Thermale Water – aprox. 10 euro.

     I’ve been using this thermale for years, I love it and I don’t think I’ll ever replace it.

     Folosesc aceasta apa termala de ani buni, o iubesc si nu cred ca o s-o inlocuiesc vreodata.






  1. Bioderma Sebium AI correcteur (73 RON / aprox. 17 euros).

     I’ve got this from Bioderma (thank you very much) and I’m not gonna say much about it, because I’ll post a review about it this week. All I can say is that it does its job, but only if you have an oily skin.

     Am primit crema de la Bioderma (multumesc din nou) si nu o sa spun prea multe despre ea pentru ca voi publica un review saptamana aceasta. Tot ce pot sa spun este ca isi face treaba, dar numai daca aveti ten gras.







  1. Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24H – aprox. 9 euros.

     Boy, that’s a mouth full :)) . It’s the second time I’m buying and I love because it’s creamy, it’s super easy to apply, it’s pigmented and it comes in various shades (matte / shiny black, blue, brown and I think green or purple too, I’m not sure). Also, it comes with an eyeliner brush, which is pretty good if you ask me.

     Mama, ce nume lung :)). Este a doua oara cand cumpar acest produs si-l ador pentru ca este cremos, pigmentat, se aplica super usor si se gaseste in mai multe nuante ( negru mat / lucios, albastru, maro si cred ca si verde sau mov, nu mai stiu sigur). De asemenea, este insotit de o pensula mica, una foarte buna as putea spune.






  1. Rimmel Wake Me Up – aprox. 10 euros / 45 de lei.

     I loved it since the first time I used and that’s why I bought it the second time. Review coming soon.

     Mi-a placut tare mult de cand l-am folosit prima data, de aceea l-am cumparat a doua oara. O sa-i fac review in curand.






  1. Sleek products / produse Sleek.

     I bought Sleek Showstoppers palette, Sleek Lagoon palette, Sleek Mirrored Pink blush and Sleek Face Form – Light. You can find the reviews HERE, HERE and HERE.

     Am cumparat paleta Sleek Showstoppers, paleta Sleek Lagoon, blush-ul Sleek Mirorred Pink si Sleek Face Form – Light. Gasiti review-urile AICI, AICI si AICI

Sleek Showstoppers poate fi cumparata de AICI.
Sleek Lagoon poate fi cumpara de AICI.
Sleek Face Form – Light poate fi cumparat de AICI.











  1. Two marigold extract creams – about 3 or 4 euros.
     I got them for general use, from skin burns to dry hands.

     Le-am cumparat pentru uz general, de la arsuri ale pielii pana la maini uscate.






  1. Nanshy Foundation Brush Set (38 euros) and Nanshy Brush Holder (19 euros).

     You can find them HERE and HERE. Review coming soon. 

     Le gasiti AICI si AICI. Review in curand. 






  1. Ocean Mist makeup products.

     Review coming soon :).





  1. In the picture you can see my Easter present from my secret bunny, Cristina. Thank you very much sweety, I love all the products. 
     In poza de mai jos puteti vedea cadoul meu de Paste de la Iepurasul secret, Cristina. Multumesc tare mult, scumpa, imi plac toate produsele. 






  1. Yria and Iris Noir – Yves Rocher perfumes.

     I can’t remember hou much I paid for them, but I know they were on sale. These two are among my favourite perfumes.

     Nu imi aduc aminte cat am dat pe ele, dar stiu ca erau la reducere. Acestea doua sunt printre parfumurile mele preferate. 





     That’s it with today’s haul. Tell me, what product do you like most? Oh, and brace yourselves because this week I have for you another haul and I’ll show you nail polishes, lots of nail polishes :D.  

     Acesta este haul-ul de astazi. Spuneti-mi, ce produs ca place mai mult? Ah, si tineti-va bine pentru ca saptamana aceasta mai am pentru voi un haul si o sa va arat oje, multe oje :D. 



     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 

          Kisses and always be beautiful
              Va pup si fiti frumoase


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...