sâmbătă, 27 iulie 2013

31 Days Nail Challenge: 28. Gradient (reciprocal gradient)

     Hello, ladies.

     I simply love today's post because gradient or ombre nails are so "my thing". You can do countless pattern and color combos, you can "play" with stamping plates, manicure stripes etc.
     For today I used acrylic paints instead of nail polishes, and the model I chose is "reciprocal gradient". You can see HERE my first failed attempt to do a reciprocal gradient. But I didn't give up, last night I tried again and this time I actually like the result. I hope you'll like it too.

     Postarea aceasta este fix pe placul meu, nu de alta dar tehnica gradient (sau ombre nails) este una dintre preferatele mele. Combinatiile de culori si modele sunt nenumarate, te poti juca in voie cu orice fel de oja (de la culoare pana la textura), cu placutele pentru "stampilat", cu benzile pentru manichiura etc.
     Pentru provocarea de astazi am folosit nu oje, ci acrilice, iar modelul realizat este "reciprocal gradient". Pe la inceputul lui iunie am facut primul meu "reciprocal gradient", puteti vedea AICI rezultatul de care eu nu am fost deloc multumita. Insa nu m-am dat batuta, iar aseara am mai incercat o data. Nici acum nu mi-a iesit perfect, insa este mult mai bine decat data trecuta, nu credeti?









     The acrylic paints I used are a white and a blue from Jolifin. To obtain the intermediary baby blue I mixed the white and the blue paints. Take my advice: the reciprocal gradient is much easier to do with acrylic paint than with nail polishes :D.
     On top of the reciprocal gradient I applied a holographic glitter from Debby.

     Vopselele acrilice folosite sunt un alb si un albastru de la Jolifin. Pentru a obtine nuanta intermediara de bleu am amestecat albastrul si albul. Parerea mea: este mult mai usor sa faci "reciprocal gradient" cu vopsele acrilice decat cu oje :D.
     Peste model am aplicat un glitter holografic de la Debby.

     Enjoy the pictures.












     Don’t forget to visit the other blogs.
     Nu uitati sa vizitati si blogurile colegelor mele.







     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 

          Kisses and always be beautiful
              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...