miercuri, 3 iulie 2013

Swatch & Review - Maybelline Color Tattoo (ro only)



     Hello, ladies.

     Fardurile presate sunt preferatele mele pentru ca se lucreaza foarte usor si curat cu ele, insa de ceva vreme am inceput sa cochetez si cu fardurile crema. Am incercat farduri crema / spuma / gel de la diverse firme, insa de departe preferatele mele sunt Maybelline Color Tattoo. Primul cumparat a fost Pink Gold (click AICI pentru a vedea machiajul) si cum a fost dragoste la prima folosire, am mai cumparat cateva.
     Cum in prezent mini-colectia mea de Color Tattoo numara cinci farduri si pentru ca pur si simplu le ador, am decis sa va vorbesc despre ele.






     Din cate am inteles, colectia Color Tattoo are atat nuante permanente, cat si unele in editie limitata. Am “scotocit” eu pe nenea Google, insa n-am reusit aflu care cum sunt pentru ca in Europa nuantele au un nume, in SUA altul. Pe langa asta, m-au zapacit si blogurile unde am citit despre C.T., pentru ca unele prezentau o colectie, altele o alta colectie s.a.m.d.
     Drept urmare, am sa va vorbesc despre ce am gasit si vazut eu aici, in Hamburg.
  
     Fardurile pe care le am eu sunt 65 Pink Gold, 15 Endless Purple, 05 Eternal Gold, 25 Everlasting Navy si 85 Light in Purple. In unele poze am incurcat din greseala capacele de la Everlasting Navy si Light in Purple, scuze :D.





     Informatii generale:

-         in DM am vazut disponibile 12 nuante, insa cateva dintre ele erau destul de asemanatoare; aveau negru, doua nuante de auriu, doua de albastru, un taupe mat, doua nuante de maro, un roz pal si unul aprins, un alb si-un mov; cica ar mai fi un verde si-un gri, insa eu nu le-am vazut pana acum;
-         in functie de magazinul de unde le cumparati (DM sau Budnikowsky), pretul variaza intre 7 si 9 euro (daca ajungeti in Germania);
-         fardurile sunt ambalate in borcanele de sticla, destul de rezistente de altfel;
-         pe fata borcanelului este lipita o eticheta dubla: pe o parte gasim numele si numarul prodului si codul de bare, iar pe interior o lista mare de ingrediente;
-         pe verso este lipit un sticker transparent cu firma si numele prodului;
-         fiecare eticheta are culoarea fardului respectiv.





 

     PRO’s:

-         fardurile sunt o combinatie intre crema si gel, avand totusi o textura foarte cremoasa;
-         aplicate fara primer, rezista aproximativ 7-8 ore, insa cu primer (chiar si unul ieftin, precum ELF) le veti avea pe pleoape circa 11-12 ore;
-         pot fi aplicate atat cu degetul, cat si cu pensula si se blenduiesc foarte usor;
-         pot fi folosite nu doar ca atare, insa si ca baza pentru farduri presate sau pulbere;
-         sunt cat se poate de “buildable”: puteti adauga strat peste strat in functie de intensitatea pe care doriti sa o obtineti, fara a incarca pleoapa, fara ca fardul sa crape sau sa se stranga dupa cateva ore;



                                     Ingrediente (am pozat ingredientele unui singur fard):







CON’s:

-         fardurile au un iz destul de neplacut, insa doar daca va bagati nasul in ele; altfel, nici nu le veti simti mirosul;
-         nu scrie nicaieri ce gramaj au;
-         ma enerveaza la culme ca in SUA si in Europa au nume diferite si exista si editii limitate; daca tot lansezi pe piata o gama de produse, macar sa fie toate “permanent edition”;
-         nu are neaparat legatura cu fardurile in sine, insa pe site-ul maybelline.de veti gasi doar 10 nuante, ca sa nu mai spun ca doar trei au numele trecut si unul este gresit (spre exemplu, la Endless Purple apare numele Charcoal Grey), iar majoritatea au pur si simplu aceeasi denumire.



     Va las cu swatch-urile si poze cu fardurile.



Asta e de fapt Everlasting Navy




Iar acesta este Light in Purple





















     Ati incercat Color Tattoo pana acum? Daca da, cum vi s-a parut? 


      For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 



          Kisses and always be beautiful
 
              Va pup si fiti frumoase


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...