sâmbătă, 10 august 2013

31 Days Nail Challenge: 30. Inspired by a tutorial

     Hello, ladies.

     Can you believe I almost missed this collaboration? I didn't want to sign up for it thinking I don't enough time to do an “inspired by a tutorial” manicure, when last night I remembered that I do have such a manicure. I did a while ago and simply forgot about it. Lucky me, huh? :D.
     So, for today I have for you “vintage nails” inspired by xoJahtna.

     Puteti sa credeti ca am fost la un pas sa ratez colaborarea de astazi? Nu ma inscrisesem cu gandul ca n-am destul timp sa fac o manichiura inspirata de un tutorial, cand aseara mi-am amintit ca de fapt am, undeva in arhive, o astfel de manichiura. Am facut-o acum ceva vreme si pur si simplu am uitat de ea. Norocul meu, nu? :D
     Deci, astazi am pentru voi “vintage nails” inspirate de xoJahtna.






     I love her tutorials and the way she explains everything, all you need is a little bit of practice to do your models as pretty as she does.
     Back to today's manicure, this was my first attempt to do vintage roses using acrylic paints. I know I messed up some of the roses but, for a first time, I think my mani looks pretty good. What do you think? :D
     Anyway, my technique to do vintage roses is perfect now and the roses I do are actually cute. Maybe I'll show you such a manicure someday.

     Imi plac tare mult tutorialele ei si modul in care explica totul, trebuie doar sa exersezi putin si poti face manichiuri la fel de frumoase ca ale ei.
     Revenind la manichiura de astazi, aceasta a fost prima mea tentativa de a face trandafiri vintage folosind vopsele acrilice. Stiu ca am stricat cativa trandafirasi dar, pentru o prima incercare, eu spun ca manichiura mea arata destul de bine. Voi ce credeti? :D
     Oricum, intre timp mi-am perfectionat tehnica, iar acum trandafirasii imi ies chiar frumos. Poate am sa va arat intr-o zi.



     Enjoy xoJahtna's tutorial and my pictures :)

















     Don't forget to check out the other posts to see what the girls did.

     Nu uitati sa aruncati o privire si pe celelalte postari, pentru a vedea ce-au facut fetele.











     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 


          Kisses and always be beautiful

              Va pup si fiti frumoase




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...