joi, 8 august 2013

The Polishes Challenge: 12. Prettiest (ro only)

     Hello, ladies.

     Am o multime de oje frumoase, astfel ca pentru astazi am ales lacul de unghii neincercat dupa sistemul “din Oceanul Pacific a iesit un peste mic” :))). Iar pentru ca la numaratoare mi-a iesit verdele “zaharisit” de la KIKO, m-a gandit sa-l combin cu o oja mint mata, din aceeasi categorie. Rezultatul: o manichiura ombre racoritoare.







     Oja neincercata de astazi este KIKO Sugar Mat 643, un verde crud cu sclipici auriu. L-am combinat tot cu o oja KIKO Sugar Mat si anume cu 636. Pe cea din urma v-am aratat-o AICI.

     Sper sa va placa manichiura mea.


















     Nu uitati sa aruncati o privire si pe manichiurile colegelor mele.

  1. Andra (Sophie) - sophiesnailartdreamland.blogspot.ro
  2. Iulia- http://the-colorful-world-of-iulia.blogspot.ro/



     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 


          Kisses and always be beautiful

              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...