miercuri, 21 august 2013

The Polishes Challenge: 14. Glitter (ro only)

     Hello, ladies.

     Tare mult mi-a placut provocarea de astazi, nu de alta, dar am o multime de top coat-uri si oje cu glitter :D. Drept urmare, am ales cateva, am facut cateva manichiuri, iar astazi v-o arat pe cea care-mi place cel mai mult. Am ales sa fac o manichiura half moon cu doua oje glitter Flormar. “Inculpatele” sunt 392, un glitter holografic argintiu absolut superb si deja faimoasa GL10, despre care pot spune ca se afla in top 3 cele mai frumoase oje din colectia mea.







     De ce aceasta combinatie? Tinand cont ca am ales sa fac manichiura “half moon”, m-am gandit ca oja cu glitter holografic imita perfect luna stralucitoare, in timp de GL10 seamana perfect cu un cer intesat de stele.  
     Mie imi place atre mult manichiura, dar va las pe voi sa decideti cat de bine mi-a iesit si cat de mult seamana cu ce-am avut eu in minte.Va atentionez dinainte ca iar am publicat 'jde mii de poze, nu de alta, dar m-am chinuit sa surprind cat mai bine frumusetea celor doua oje :D. Iar la final aveti si un clip mic-micut.






















                                    Asa arata Flormar 392




                               Si clipul. Am rugamintea sa-l urmariti HD, daca tot exista aceasta optiune :D.






     Nu uitati sa aruncati o privire si pe postarile colegelor mele.

  1. LittleBeautyBag - www.littlebeautybag.com
  2. Georgia - http://giamakeup.blogspot.ro



     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 



          Kisses and always be beautiful

              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...