joi, 26 septembrie 2013

Cum sa faci o manichiura water marble (tutorial video)

     Hello, ladies.

     M-ati rugat de multe ori sa fac si clipuri pe Youtube in care sa va arat diverse tehnici de manichiura sau machiaj. Mi-a luat ceva timp, insa intr-un final mi-am facut curaj si m-am decis sa filmez un tutorial de manichiura. Pentru ca n-am stiut ce anume sa va prezint, am supus la vot pe Facebook, iar voi ati decis ca vreti sa vedeti o manichiura water marble.
     Duminica trecuta am luat aparatul, mi-am pregatit masa de lucru si am filmat pentru voi un tutorial. Am avut ceva batai de cap atat in timpul filmarii, cat si cand a venit vorba de editare, insa nu m-am dat batuta. Sper sa va placa manichiura, clipul si sper ca explicatiile mele sa fie pe intelesul vostru.







     Nu va spun prea multe in postare, pentru ca aveti la dispozitie clipul. Mentionez doar ojele folosite, si anume Flormar Supermatte M124 si Flormar Wet Look WL08.
     Mai jos aveti cateva poze si clipul.

     Enjoy, ladies :).








                                           Urmariti de preferat pe Youtube, in varianta HD :)





     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 





          Kisses and always be beautiful
              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...