joi, 12 septembrie 2013

The Polishes Challenge: 16. Was a gift

      Hello, ladies.

     Un lucru este clar: trebuie sa ma organizez cumva, pentru ca asa nu mai merge. Incerc sa ma impart intre munca, viata personala si blog si, pentru ca nu am un "plan" bine pus la punct, viata mea este un mic haos. N-am niciodata timp de nimic, fac totul pe fuga si sunt mereu epuizata, nu obosita.
     Ca dovada sta postarea de astazi, care trebuia publicata, de fapt, acum o saptamana. Cu cenusa in cap si scuzele de rigoare, va prezint si eu oja mea "cadou".
     Sper sa va placa.








     Initial voiam sa va prezint ojele primite de la Andra, insa n-am avut timp sa fac o manichiura cu ele, asa ca am renuntat la idee. Promit, insa, ca vi le voi arata intr-o alta postare.
     Oja de astazi este una primita de la Flormar, face parte din colectia Glitter - GL01, mai exact - si este singura din colectia mea cu un astfel de sclipici.
    
     Enjoy the pictures.























     Aruncati o privire si pe postarile colegelor mele, in caz ca le-ati ratat cumva.





     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 




          Kisses and always be beautiful
 
              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...