luni, 4 noiembrie 2013

NOTD - Crushed autumn leaves (Golden Rose nail polishes swatch &review)

     Hello, ladies.

     De curand am primit cateva produse de la Golden Rose Romania (click AICI pentru a ajunge pe site), printre care si oje, evident. Ati vazut deja pe Facebook o poza cu “buneturile”, iar astazi o sa va arat o manichiura facuta cu doua dintre oje. Mai exact, este vorba despre o texturata din colectia “Holiday” si o oja usor sidefata din gama “Rich Color”.






     Oja din gama “Rich Color” este un rosu-ruginiu cu un subtil sidef auriu si poarta numarul 34. Pensula este destul de mare, lata aproape cat toata unghia mea, drept urmare aplicarea se face foarte usor si din numai doua miscari. Oja este foarte pigmentata si acopera complet unghia din numai un singur strat, insa pot fi aplicate si doua mai subtirele. Spre supriza mea, oja se usuca extrem de repede, in 5, maxim 10 minute, si are un luciu frumos. Trebuie, totusi, sa mentionez ca am aplicat un top coat peste, mai exact Seche Vite, despre care o sa va vorbesc intr-o postare viitoare. 
     Pretul acestei oje este de 7.65 lei, daca erati curioase sa stiti. Dupa parerea mea, face toti banii din plin. 


                                              Click pe poze pentru marire






     Oja din colectia “Holiday” este un burgundy foarte inchis cu sclipici rosu si auriu si poarta numarul 58. Are o textura de nisip, acopera unghia destul de bine dintr-un singur strat, pensula este lata, insa are nevoie de circa 20 de minute pentru a fi complet uscata. De asemenea, daca doriti sa aplicati doua straturi, recomand sa-l lasati pe primul sa se usuce complet.
     Daca ar fi sa compar aceasta oja cu ceva, atunci as spune ca arata ca o multitudine de frunze ruginii si rosii amestecate cu pamant si praf sclipitor de zane :).Pretul ei este de 13.50 lei.





     Pentru manichiura de astazi am combinat doua texturi de oje si am facut si un fel de ombre. Pe inelar am aplicat texturata, pe celelate oja Rich Color, iar cu un buretel am tapotat oja Holiday pe varful unghiilor. La final, am aplicat doua straturi de Seche Vite pe unghiile cu degrade pentru a uniformiza oja nisipoasa.
     Sper sa va placa manichiura mea tomnatica si astept parerea voastra. 














      For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 


          Kisses and always be beautiful

              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...