sâmbătă, 14 decembrie 2013

Giveaway Ana's Beauty Blog si Inglot

     Hello, ladies.

     Stim toate cat de bune sunt produsele Inglot si cred ca orice femeie pasionata de cosmetice ar trebui sa le incerce macar o data. Eu insami m-am indragostit iremedial de ele, insa am sa va dau mai multe detalii in postari viitoare. Drept urmare, impreuna cu Inglot Romania am hotarat sa va facem o surpriza de sarbatori si sa va daruim cateva produse Inglot.


     Premiul pus la bataie:

- o paleta de trei farduri goala;
- trei farduri la alegere;
- un creion de buze AMC, nuanta 27 (stanga, jos).
(Pensulele din prima imagine nu fac parte din premiu).






     Reguli de participare:

- sa dati like pe Facebook paginilor Ana's Beauty Blog si Inglot Romania;
- sa dati share pe Facebook paginii Inglot Romania (share-ul sa fie public);
- sa dati share pe Facebook acestui giveaway (share-ul sa fie public);
- sa-mi lasati link-urile de la share-uri in formularul de inscriere de mai jos, precum si numele cu care ati dat like paginilor;
- sa-mi lasati in formularul de inscriere adresa voastra de mail, pentru a va putea contacta in caz ca ati castigat;
- sa-mi spuneti ce sugestii, intrebari si / sau critici aveti pentru mine;



     Perioada de inscriere: giveaway-ul incepe astazi, 14.12.2013, si se termina pe 28.12.2013, la ora 23:59. 


     DISCLAIMER:

-         la acest giveaway pot participa doar persoanele care locuiesc in Romania sau au o adresa valabila in Ro;
-         persoanele inscrise de pe acelasi IP sau care au conturi duble vor fi descalificate. De asemenea, nu accept inscrieri de la barbati;
-         nerespectarea oricarei reguli atrage dupa sine descalificarea;
-         castigatoarea are 72 de ore la dispozitie pentru a ma contacta, altfel voi alege pe altcineva;
-         imi rezerv 72 de ore pentru a anunta castigatoarea.

     Castigatoarea va fi extrasa cu ajutorul random.org. 
     Bafta tuturor, dragelor. 






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...