luni, 30 decembrie 2013

NOTN - Holo, New Year!

     Hello, ladies.

     Fiind blogul meu, este si normal ca, pana acum, am postat machiaje si manichiuri realizate doar pe mine. Insa ma gandesc ca poate v-ati plictisit de mutra mea sau unghiile mele si poate ar fi cazul sa vin cu ceva "proaspat". Incep usor si timid cu o propunere de manichiura pentru Revelion, iar in pozele din aceasta postare veti vedea mana (si unghiile, logic) prietenei mele.
  




     Andra a venit la mine rugandu-ma sa-i fac o manichiura ombre. In prima faza m-am gandit sa-i fac un degrade cu Layla "04 Ultra Violet" si China Glaze "Galactic Grey", insa dupa ce-am testat combinatia pe o unghie si nu ne-a incantat rezultatul, am decis sa mergem pe stamping.
     Am aplicat Layla "04 Ultra Violet" in doua straturi, am dat un strat de Seche Vite, am asteptat sa se usuce, apoi am stampilat cateva stelute pe fiecare unghie. Un model subtil, dragut, dar potrivit pentru noaptea dintre ani, zic eu. Nu mai stiu ce placuta am folosit, dar stiu sigur ca era Konad. La final, am mai dat un strat de Seche Vite.
     In ceea ce priveste produsele, stiu ca Beauty in the Bottle are produse Layla si o puteti intreba daca are cum sa aduca oje holografice. Cat despre top coat, tot de la ea puteti cumpara si Seche Vite-ul (ii voi face review in curand).


                   Click pe poze pentru marire
















     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below and my email address (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, si adresa de mail.  





          Kisses and always be beautiful


              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...