duminică, 22 decembrie 2013

NOTN - Silent night (X-mas series)

     Hello, ladies.

     Astazi va prezint penultima manichiura de Craciun, una la care am lucrat cu drag si cu migala si de care sunt foarte mandra. Intotdeauna mi-am dorit sa pictez peisaje pe unghii, dar cum talentul meu la desen este sub zero, am apelat la o placuta de stampilat. De data aceasta mi-am pus serios la munca imaginatia, iar daca doriti sa vedeti rezultatul, cititi in continuare postarea.



     Ce-am avut in minte cand am creat manichiura: o noapte de iarna linistita, fulgi pufosi ce se-astern domol pe brazi si casute, un ren ce-asteapta sa fie inhamat la sania lui Mos Craciun. La marginile "tabloului" il avem chiar pe Mos Craciun, ce asteapta vesel sa imparta daruri celor mici, dar si zurgalaii aurii agatati de sania lui.
     Pentru a realiza manichiura am folosit oja P2 "Ocean Lady, superba oja texturata "There's snow one like you" de la China Glaze, oja Flormar Mirror MR03, top coat-ul "Dreams for sale" de la Essence, oja alba pentru stamping de la Essence si placuta QA19.

     Sper sa va placa manichiura si astept parerea voastra in sectiunea de comentarii.


                                  Click pe poze pentru marire, va rog.






























                                   Bonus pic :))







     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below and my email address (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, si adresa de mail.  



          Kisses and always be beautiful

              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...