luni, 13 ianuarie 2014

Swatch & Review - P2 "Be cool!"

     Hello, ladies.

     Unele dintre cele mai apreciate si cerute postari de pe blogul meu sunt cele cu modele de manichiuri, iar eu ma bucur de fiecare data cand vad ca va place o noua creatie de-a mea. Insa cum arata, de fapt, lacurile de unghii din spatele modelelor? Pentru ca de obicei vedeti doar "franturi" intr-un desen pe unghie, am decis ca de azi inainte sa va prezint, saptamanal, cate o oja din colectia mea. Voi incepe cu cele mai noi achizitii si, in timp, sper sa ajung sa va arat si "jucarii" mai vechi.
     Astazi am sa va arat o oja primita la sfarsitul anului trecut, o adevarata bijuterie trimisa din Germania, de prietena mea.






     Este vorba despre oja P2 "Be cool!", care face parte din colectia "Lost in glitter". O baza verde inchis ce contine sclipici hexagonal verde, roz, auriu si albastru de mici dimensiuni, dar dens. Desi primul strat de oja este subtire si ar parea ca este nevoie de mai multe aplicari, al doilea strat va acoperi perfect unghia. De asemenea, sclipiciul se imprastie uniform si trebuie sa va straduiti sa-l asezati pe unghie. Oja rezista aproximativ 4-5 zile fara top coat, iar daca aplic Seche Vite (il gasiti la Beauty in the Bottle) o pot purta pana la 10 zile fara probleme.
     Oja nu contine parfum, parabeni sau Polyethylene Glycol (PEG), are 11 ml si costa circa 3 euro. Colectia "Lost in glitter" contine in total 8 oje, pe care le puteti vedea AICI. Din pacate, P2 nu se gaseste in Romania, insa daca intalniti aceasta firma in plimbarile voastre in afara tarii sau aveti vreo ruda prin strainatate, va recomand cu drag ojele lor.




















     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below or my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii sau adresa de mail.  





 
          Kisses and always be beautiful

              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...