vineri, 28 februarie 2014

NOTD - Galaxy nails (Recreate your favourite - February challenge) + tutorial

     Hello, ladies.

     Iata ca am ajuns si la ultima postare din "February Challenge". Tema de astazi presupune sa recreez manichiura mea preferata, insa pentru ca nu am stiut pe care sa o fac v-am rugat sa votati, iar voi ati ales "Galaxy nails". De data aceasta, manichiura vine insotita si de un tutorial, pentru ca voi sa vedeti cum am realizat acest model.







     Poate ca pare o manichiura complexa, insa in realitate nu este greu deloc sa faci "galaxy nails". Va trebuie doar rabdare, putina imaginatie si incredere in sine. Va spun din proprie experienta ca, la inceput, veti avea impresia ca e un mare haos in culorile pe care le aplicati si veti crede ca nu va iesi nimic frumos, insa va sfatuiesc sa nu renuntati. De asemenea, puteti incerca sa realizati modelul pe o singura unghie, pentru putin exercitiu.
     Acestea fiind spuse, va urez bafta si vizionare placuta. Si nu uitati sa treceti si pe la Alina pentru a vedea manichiura ei favorita din aceasta provocare :)


















     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below or my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii sau adresa de mail.  





          Kisses and always be beautiful


              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...