luni, 17 februarie 2014

NOTD - Gradient (February Challenge)

     Hello, ladies.

     Today's theme is gradient, one of my favourite techinques, actually. But, although I love this type of nail art, the manicure I'll be showing you today was not made on my nails. Last week my BFF dropped buy and asked me to do a gradient on her nails. This is the first time she's wearing this nail design and, although she thought it's pretty messy, she loved it. 
     I hope you'll like too :)

     Tema de astazi este gradient, una dintre tehnicile mele preferate, de fapt. Dar, desi ador tipul acesta de nail art, manichiura pe care o s-o vedeti astazi nu a fost facuta pe unghiile mele. Prietena mea cea mai buna m-a vizitat saptamana trecuta si m-a rugat sa-i fac o manichiura gradient. Este prima oara cand poarta acest model si, desi i s-a parut ca e destul de murdar intreg procesul, i-a placut la nebunie.
     Sper ca si voua o sa va placa ce i-am facut pe unghii :)






     For this gradient I used two textured Flormar nail polishes, a purple and a black. They are from the "Passionate Dots" collection, the purple lacquer has some very subtle blue and red-ish glitter and the black one is completely matte. They don't have names, but they do have numbers: 05 is the purple one and 06 is the black nail polish. 
     After I did the gradient I applied a top coat with glitter from Essence, but I can't find the bottle anymore, so I don't one which one was it. Sorry :(


     Pentru acest gradient am folosit doua oje Flormar texturate, un mov si un negru. Fac parte din colectia "Passionate Dots", oja mov are un sclipici albastru si red-ish foarte subtil, iar cea neagra este complet mata. Ojele nu au nume, insa au numere: cea mov este 05, iar cea neagra 06.
     Dupa ce am realizate gradient-ul, am aplicat un top coat cu sclipici de la Essence. Din pacate, nu mai gasesc sticluta, asa ca nu va pot spune exact ce glitter era.


     Enjoy the pictures and don't forget to check out Alice's post :D.










     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below or my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii sau adresa de mail.  



          Kisses and always be beautiful


              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...