vineri, 14 februarie 2014

NOTD - Inspired by a pattern (February Challenge)

     Hello, ladies.

     There are two things that help me relax when I'm tired and really stressed: doing my nails and blogging. Since today I had no time to do my nails, all that's left for me is blogging. About nails, patterns and beautiful nail polishes, of course. 
     Here's a sneak peek of today's mani, before we go and talk about the nail polishes and see the rest of the pics. 

     Doua lucruri ma relaxeaza atunci cand sunt obosita si stresata: sa-mi fac unghiile si sa scriu pe blog. Cum astazi n-am avut timp de manichiura, mi-a ramas doar sa postez ceva. Ceva legat de unghii, modele si oje frumoase, bineinteles. 
     Mai jos aveti un mic teaser al postarii de astazi si va invit sa dati click pe "Read more" pentru mai multe poze si detalii despre ojele folosite. 









     For today's mani I used as a base the gorgeous Zoya "Carter". I'm gonna review it soon on my blog, but I still wanna tell you a few things about it: it's a purple - radiant orchid like - glitter in a dark purple base. It's a textured nail polish, from the PixieDust collection, it dries fast and I would wear it any time of the day and at any event. 
     For the stamping I used Flormar Mirror "MR03" and the MoYou "Pro Collection 06" stamping plate.

     Ca baza pentru manichiura de azi am folosit superba Zoya "Carter". Urmeaza sa o prezint in detaliu pe blog in curand, insa tot am sa vi-o prezint pe scurt: sclipici mov (radiant orchid like) intr-o baza mov inchis. Este o oja texturata, din colectia Pixiedust, se usuca rapid si as purta-o in orice moment al zilei si la orice eveniment. 
     Pentru stampilat am folosit Flormar Mirror "MR03" si placuta "Pro Collection 06" de la Moyou.  


     Before you see the pictures, I have to tell that I've changed the colaborator. Unfortunetly, Joice had to drop out because she literall had no time to do her nails and post. From now on I will collaborate with Alina, a blogger that I trully love. I hope you'll like her nails, because she's very talented and way too modest.

     Inainte sa va las cu pozele, trebuie sa va spun ca am schimbat colaboratorea. Din pacate, Joice a  trebuit sa renunte pentru ca efectiv nu avea timp sa pregateasca postarile, insa mi s-a alaturat Alina, o blogger-ita apropiata sufletului meu. Sper sa va placa unghiutele ei, este o fata talentata si mult prea modesta. 



















     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below or my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii sau adresa de mail.  





          Kisses and always be beautiful


              Va pup si fiti frumoase

   

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...